AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Jeg sliter med at jeg blir så fort irritert og lei av andre for tiden. Merker at jeg er mindre sosial enn jeg pleier, og jeg syns at å ta initiativ er et ork. Å være med andre gir meg liksom ikke noe. Jeg føler meg usynlig og glemt. Jeg føler ikke at noen gidder å lytte på det jeg har å komme med, og jeg føler at andre har meninger som er lite gjennomtenkte, kunnskapsløse og egoistiske. Feks så har jeg ei venninne som til stadig snakker nedlatende om folk som ikke er etnisk norsk og lik henne selv. Og hun slenger gjerne på nedlatende ord slik som "neger" osv. Jeg gremmes hver gang hun bruker det ordet, og jeg blir så lei av at hun ikke evner til å reflektere bedre rundt div ting. Hva kan jeg gjøre for å bli mindre irritert på andre? Kjenner jo at jeg savner sosial kontakt og intimitet, men når inputen jeg får stort sett er av samme kaliber som hun venninnen min over så frister heller samtlige aktiviteter gjort solo. Faktum er at jeg er ganske ensom, til tross for at jeg kjenner mange. Men jeg bare gidder liksom ikke mer av noen av dem. Anonymkode: 17e97...1c9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, så har ikke så gode råd dessverre. Men kanskje å jobbe med å være fornøyd med å være endel alene, og prøve å fokusere på det som er bra med vennene, og ikke det negative? Anonymkode: 8cf3b...7ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå