Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vil si litt om prosessen?

Vi var så heldige at første IVF-forsøk endte lykkelig, og nå lurer jeg på hvordan vi må gå fram for å få prøve på et søsken. 

Mannen har tette sædledere, så vi vet hvorfor vi ikke får det til på egenhånd. Må legen henvise oss videre til gynekolog, som må henvise oss til Riksen? Er det samme prosedyre som sist der, med tester av både han og meg? 

Vi har også noen egg på frys, om det har noe å si... 

Takknemmelig for erfaringer! 

Anonymkode: 4ca3e...683

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vil si litt om prosessen?

Vi var så heldige at første IVF-forsøk endte lykkelig, og nå lurer jeg på hvordan vi må gå fram for å få prøve på et søsken. 

Mannen har tette sædledere, så vi vet hvorfor vi ikke får det til på egenhånd. Må legen henvise oss videre til gynekolog, som må henvise oss til Riksen? Er det samme prosedyre som sist der, med tester av både han og meg? 

Vi har også noen egg på frys, om det har noe å si... 

Takknemmelig for erfaringer! 

Jeg vil tro dere kan ta direkte kontakt med klinikken som dere har egg på frys. Disse kan nok brukes i første omgang

Anonymkode: ba360...847

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk det også til på første ivf. Er nå igang med søskenforsøk 😊 tok bare kontakt direkte med klinikken siden vi har egg på frys. Første frys gikk ikke, men skal til på nytt i august

Anonymkode: 91759...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Vi tok direkte kontakt med klinikken på tlf :) Fikk satt opp ny behandling uten henvisning. Fikk rekvisisjon i posten om nye blodprøver som måtte tas, de tok vi hos fastlege :) Merker at vi er litt mer «på egenhånd» denne gang, det meste tas over tlf og ultralyd underveis tas hos valgfri gynekolog. 

Anonymkode: 21041...3a8

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere, da skal jeg ringe sykehuset og høre. Litt lettet over at prosessen virker noe enklere😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...