Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer egentlig med tarmsystemet i det øyeblikket man blir gravid? 

Jeg har blitt en metanproduserende atombombe etter jeg ble gravid. Så mye fising og promping hele tiden, og for en lukt! Det lukter helt hinsides, aldri kjent så grusom fiselukt før. Så ille at mannen må legge seg på gjesterommet enkelte kvelder. 

Jeg har prøvd å unngått veldig mye matvarer nå, men hjelper ikke et sekund. Noen som har noe erfaring med hva som kan hjelpe for å kvitte seg med problemet? Samarin? 

Anonymkode: ae8cb...dd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skjer egentlig med tarmsystemet i det øyeblikket man blir gravid? 

Jeg har blitt en metanproduserende atombombe etter jeg ble gravid. Så mye fising og promping hele tiden, og for en lukt! Det lukter helt hinsides, aldri kjent så grusom fiselukt før. Så ille at mannen må legge seg på gjesterommet enkelte kvelder. 

Jeg har prøvd å unngått veldig mye matvarer nå, men hjelper ikke et sekund. Noen som har noe erfaring med hva som kan hjelpe for å kvitte seg med problemet? Samarin? 

Spiste 2 kiwi hver dag gjennom svangerskap nr 2. Mye mindre forstoppelse og vond lukt fra fjerting da!

Anonymkode: 6e8d3...809

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiste 2 kiwi hver dag gjennom svangerskap nr 2. Mye mindre forstoppelse og vond lukt fra fjerting da!

Anonymkode: 6e8d3...809

Takk for tips, har testet 1 kiwi daglig uten effekt, men ikke 2 stk. Krysser fingrene for at hjelper 😅

AnonymBruker
Skrevet

Minifom hjelper litt. 

Fordøyelsen tar dobbelt så lang tid i svangerskapet, og ja, man får mye luft..

Mosjon hjelper en del. På å få luften ut, altså, du kan ikke forhindre at den oppstår.

Biola og svisker er også en klassiker.

Anonymkode: 0c51f...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...