AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hei Vi sitter på en terrasse cirka en meter over bakken, og har rottingmøbler. Hvert år plages vi av klypedyr som tydeligvis liker å kravle i møblene. Har noen tips til hvordan vi kan bli kvitt dem/unngå dem? Feller? Anonymkode: 66993...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Drar opp denne igjen jeg. Sesongen er skikkelig i gang her, vi orker nesten ikke å sitte ute. Ts Anonymkode: 66993...c4a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Du kan spraye insektmiddel på møblene, bare la de få lufte litt før dere bruker de😊 og spray over etter 3 uker eller når det har regnet. Vi slet med saksedyr på tremøbler, det hjalp når møblene ble oljet. Prøv permetrin som du får tak i på Clas Ohlson /Jernia mm Anonymkode: 71dea...785
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 4 timer siden, MadameDeRosa skrev: Hva i all verden er klypedyr Google er di beste venn. Sånn ser de ut: https://www.viivilla.no/ovrig/skadedyr/saksedyr/ Anonymkode: 11c2e...850
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 På 28.7.2020 den 6.20, AnonymBruker skrev: Du kan spraye insektmiddel på møblene, bare la de få lufte litt før dere bruker de😊 og spray over etter 3 uker eller når det har regnet. Vi slet med saksedyr på tremøbler, det hjalp når møblene ble oljet. Prøv permetrin som du får tak i på Clas Ohlson /Jernia mm Anonymkode: 71dea...785 Takk for råd, jeg skal prøve det! 22 timer siden, MadameDeRosa skrev: Fysj Ja, de er skikkelig ekle. Noen er ganske store også, flere centimeter. I går satt vi ute på kvelden, rister puter og ser over møblene før vi setter oss. Gikk en halvtime, så spretter samboer plutselig opp, da hadde han et klypedyr som hadde funnet veien innenfor genseren på ryggen. Man føler de er overalt, de ekle kravlete dyra. Raske er de også. Jeg skal kjøpe spray. 🤬 Ts Anonymkode: 66993...c4a
Jerry Lee Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 Saksedyr er en seinsommer/høstting. En slik all round insektskverk kan dempe dem, men vet ikke om den dreper dem. ...og nå skal jeg skremme dere... saksedyr liker å krype inn i ørene på sovende mennesker! 😨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå