Hatsumomo Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Sliter litt med store porer på nesen, spesielt nesevingene. Har aldri brukt noe spesielt for det, men nå er jeg lei. Er det noen som bruker noen produkter for dette som de faktisk opplever at hjelper med porene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Jeg har hørt at niacinamide hjelper. Og kjemisk eksfoliering. Gjerne salisisilsyre. Anonymkode: fa319...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 Cosrx bha blackhead power liquid er god på det, bruker den på kvelden også har jeg brukt niacinamide +zink på dagen. Men har nå kjøpt cerave dagkrem som inneholder niacinamide og i tillegg klairs bb cream som også inneholder niacinamide så har ikke giddet å kjøpt nytt etter det ble tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Del Skrevet 8. juli 2020 For meg hjalp det veldig å dra til en hudpleier og få råd om hva slags hudtype jeg hadde. Viste seg at produktene jeg hadde brukt var helt feil, og med en skikkelig proff dyprens hos hudpleieren og riktigere produkter så har porene blitt helt greie. Anonymkode: 5b957...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Del Skrevet 8. juli 2020 "the ordinary niacinamide 10 + zinc 1" er verdt et forsøk. Ikke koster det skjorta heller Jeg har fått renere hud og porene har blitt mindre etter å ha brukt den en måneds tid. Anonymkode: 979fd...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg hjalp det veldig å dra til en hudpleier og få råd om hva slags hudtype jeg hadde. Viste seg at produktene jeg hadde brukt var helt feil, og med en skikkelig proff dyprens hos hudpleieren og riktigere produkter så har porene blitt helt greie. Anonymkode: 5b957...cbc Det har jeg gjort opptil 2 ganger og begge gangene er det blitt tydelig at hudpleierne er usikre på huden min og hva den tåler, produktene de har anbefalt har gjort huden min verre. Så naturlig nok har jeg gitt opp å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. juli 2020 #7 Del Skrevet 8. juli 2020 41 minutter siden, Hatsumomo skrev: Det har jeg gjort opptil 2 ganger og begge gangene er det blitt tydelig at hudpleierne er usikre på huden min og hva den tåler, produktene de har anbefalt har gjort huden min verre. Så naturlig nok har jeg gitt opp å finne ut av det. Mange produkter som selges av hudpleiere er jo temmelig "potente", dvs at de inneholder relativt sterke konsentrasjoner av aktive virkestoffer, som kan virke irriterende på f.eks. tørr og sensitiv hud. Siden du har opplevd å reagere på hudpleieprodukter, tenker jeg at det først og fremst er viktig at du unngår slikt som alkohol, parfyme og eteriske oljer, og forsøker produkter som er tilpasset sensitiv hud. Både niacinamide og BHA er virkestoffer som normalt skal tolereres av sensitiv hud. Et BHA-produkt som er spesielt tilpasset sensitiv hud, er dette. Det er mulig å kjøpe en liten prøvestørrelse, så unngår du bomkjøp om produktet ikke skulle passe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå