Gå til innhold

Gullsmedting til brudgom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe et eller annet hos gullsmeden i morgengave til sambo. Har ikke sett i så mange gullsmerforretninger ennå, men synes ikke de har så veldig godt utvalg noe sted. Har lyst til å kjøpe noe som er litt "ekstra" :-) Gjerne med mulighet for å gjøre det personlig med gravering el. Slipsnål og mansjettknapper er uaktuelt, og jeg tror jeg kommer til å gå for et smykke. Er det noen som har sett noen fine, maskuline smykker og kan fortelle hvor de har sett dem, evt med link? Siden vi gifter oss om mindre enn to uker er det ikke aktuelt å bestille fra utlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lommelerke eller seddelholder kan jo også være en ting.

Har ikke sett noen smykker nei

Skrevet

Jeg så at Arts & Crafts hadde fått en herreserie sist jeg var innom. Mest smykker og ringer av forskjellig slag... Har tenkt litt på det selv. Eller å tegne en tattovering til han. Det har han mast på meg om før... :wink:

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg synes de vanlige "platene" de har hos gullsmedene er litt kule, jeg.. Litt "army-aktig". Der har du jo også god plass å få gravert det du vil.

Skrevet
Jeg synes de vanlige "platene" de har hos gullsmedene er litt kule' date=' jeg.. Litt "army-aktig". Der har du jo også god plass å få gravert det du vil.[/quote']

Det har jeg faktisk tenkt på! Men har ikke sett noen som er maskuline nok :wink: Kan sjekke arts&crafts også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...