Gjest mims Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/06/436704.html
Gjest Valhalla Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Hihi noe sier meg at hun kødder. Min største helt: - David Hume. Han er imperialist. Når er det vanlig at ungdommer du kjenner har sex for første gang? - Folk skal ha sex for å få barn. Så når jenter driver og har seg i 16-års alderen vil de vel bli unge alenemødre? Nei, det er vel sex-presset som gjør at folk debuterer helt ned i ungdomskolealder. Hvorfor drar du på festival? - For å gå på ekle toaletter, og spise mat. Vet du om noen som stjeler i butikker? - Ja. Jeg gjør det selv fordi køene er for lange.
blomst<3 Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Det var jo en viss ironi i en del av svarene. Men mange ungdommer vil jo bevise at de er orginale og "sprelske", så når dagbladet gir spalteplass kan det være at de overdriver en smule
Lillesøster Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror også hun kødder. Først tenkte jeg at hun sikkert var retardert, men så referer hun til David Hume og imperalismen Jepp hun kødder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå