AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 - Jeg mener vi alle bør stå opp og gi faen. Vi bør fra i morgen (mandag) trene normalt som en protest mot den urettferdigheten vi alle føler. Regjeringen snakker om hvor viktig bredden er hele tiden, vel, handling sier mer enn ord! skriver Riise til trenerkollegaene i 3. divisjon, avdeling 2. https://www.dagbladet.no/sport/bor-sta-opp-og-gi-faen/72643324 Anonymkode: b0d64...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Endelig en som står opp mot det autoritære regimet til Erna! Anonymkode: 73fb0...34d 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Jeg liker egentlig ikke fyren, men for første gang i mitt liv: heia Jon Arne Riise! Nå er det nok tull fra regjeringen! Jeg et dritt lei av å bli behandlet som om jeg lever i et diktatur. Anonymkode: b28a7...473 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker egentlig ikke fyren, men for første gang i mitt liv: heia Jon Arne Riise! Nå er det nok tull fra regjeringen! Jeg et dritt lei av å bli behandlet som om jeg lever i et diktatur. Anonymkode: b28a7...473 Flytt til Melbourne og få portforbud i 6 uker, så kanskje du skjønner alvoret. Anonymkode: 26db0...cda 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Akkurat der er jeg enig med Riise. Det er helt føkka at utestedene får ha åpent, mens det er forbudt å spille fotball.. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 02102...fee 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Sjarmerende, denne Riise (not)! Minner om at covid-19 kan være veldig alvorlig for de som blir smittet. Se denne fine lungen: https://www.nytimes.com/2020/06/11/health/coronavirus-lung-transplant.html Så, velbekomme, bare å hive seg over å drite i smittevern 🤢🤮🤮🤮 Anonymkode: 26e4d...ee0 7
Gjest O.G. Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 ER han blakk? Derfor han er så på hugget etter å trene?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat der er jeg enig med Riise. Det er helt føkka at utestedene får ha åpent, mens det er forbudt å spille fotball.. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 02102...fee Ikke greit det heller, og ikke demonstrasjoner med 15000 personer midt i Oslo sentrum. Men sånne som Riise og de andre som har kommentert her er antakelig først i køen til utestedene... Anonymkode: 26e4d...ee0 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjarmerende, denne Riise (not)! Minner om at covid-19 kan være veldig alvorlig for de som blir smittet. Se denne fine lungen: https://www.nytimes.com/2020/06/11/health/coronavirus-lung-transplant.html Så, velbekomme, bare å hive seg over å drite i smittevern 🤢🤮🤮🤮 Anonymkode: 26e4d...ee0 Man styrer ikke verden etter worst case scenario for noen ekstremt få personer Anonymkode: 73fb0...34d 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjarmerende, denne Riise (not)! Minner om at covid-19 kan være veldig alvorlig for de som blir smittet. Se denne fine lungen: https://www.nytimes.com/2020/06/11/health/coronavirus-lung-transplant.html Så, velbekomme, bare å hive seg over å drite i smittevern 🤢🤮🤮🤮 Anonymkode: 26e4d...ee0 Kan være veldig alvorlig for noen få, i likhet med veldig mange andre sykdommer. Om det skulle vært policyen for alle sykdommer kan vi bare bure oss inne for alltid. Men hva er da vitsen med å leve? Jeg har hatt korona. Var en mild forkjølelse som varte i fire dager, og for de aller fleste er det nettopp slik det utarter seg. Så lenge regjeringen lar folk dra på fylla til klokka tre om natta, spytter de på fotballfolket som ikke får lov til å trene og holde seg i form. Det er fullstendig latterlig. Og Nakstads argument var at det ville bli opphopninger i køen på arenaene. For det første er det jo knapt an tilskuer på kamper i fjerde divisjon, for det andre kan man bli smittet i alle andre køer alle andre steder i hele landet! Håper klubbene tar Riises oppfordring. Nå er det faen meg nok. Anonymkode: b28a7...473 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytt til Melbourne og få portforbud i 6 uker, så kanskje du skjønner alvoret. Anonymkode: 26db0...cda Og hvorfor mener du at Melbourne gjør rett i å gi portforbud? Anonymkode: b28a7...473 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Endelig en som står opp mot det autoritære regimet til Erna! Anonymkode: 73fb0...34d 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker egentlig ikke fyren, men for første gang i mitt liv: heia Jon Arne Riise! Nå er det nok tull fra regjeringen! Jeg et dritt lei av å bli behandlet som om jeg lever i et diktatur. Anonymkode: b28a7...473 17 hours ago, Husholdning1 said: Helt enig ned Riise. Skremmende holdninger Anonymkode: b0d64...9b1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skremmende holdninger Anonymkode: b0d64...9b1 Skremmende at du synes disse holdningene er skremmende. Anonymkode: 73fb0...34d 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Tiltakene vil få mye styggere konsekvenser enn korona til slutt. Men Erna er ikke autoritær, det er norske politikere som elsker å kontrollere folket. Tenk dersom rødgrønne sosialkommunister hadde styrt landet nå! Vi har ingen ting vi skal ha sagt, og vi er registrert og kontrollert grundigere enn noen innbyggere i hele verden. Politikerne har satt oss i system, og utnytter det til fulle. Heia John Arne Riise og sunn fornuft. Anonymkode: 56bfa...a64 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Man styrer ikke verden etter worst case scenario for noen ekstremt få personer Anonymkode: 73fb0...34d Så hvis du var i risikosonen, så er det helt greit å for deg å stryke med slik at alle kan gi f.....? Eller noen du er glad i, så er det helt greit at de stryker med, bare fordi de du skal kunne slippe å ta hensyn? Anonymkode: 27432...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvis du var i risikosonen, så er det helt greit å for deg å stryke med slik at alle kan gi f.....? Eller noen du er glad i, så er det helt greit at de stryker med, bare fordi de du skal kunne slippe å ta hensyn? Anonymkode: 27432...2ef Det hadde ikke vært greit for meg å stryke med, men jeg ville skjønt at jeg ikke kan endre andre mennesker til å være slik jeg vil de skal være. Jeg ville heller tilpasset meg og tatt mine forholdsregler slik at jeg maksimerte min sjanse til å overleve. Anonymkode: 73fb0...34d 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 På 7.7.2020 den 18.45, AnonymBruker skrev: Ikke greit det heller, og ikke demonstrasjoner med 15000 personer midt i Oslo sentrum. Men sånne som Riise og de andre som har kommentert her er antakelig først i køen til utestedene... Anonymkode: 26e4d...ee0 Nei, der er vi helt enige! Jeg bare synes det er helt absurd at de kan anse dansing, sjekking, drikking og klining som mindre smittefarlig enn fotball i de divisjonene hvor det er et under om laget samlet flytter seg en km iløpet av 90 minutter.. 🤦♀️😆 Anonymkode: 02102...fee 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 Jeg er selvutnevnt Coronapoliti, men akkurat her er jeg enig med Riise. Jeg bor i Bergen sentrum og jeg ser hvor mye folk det har vært ute de siste ukene, folk holder ikke avstand og det er som en maurtue. Da er det helt borti natta at breddefotballen og barnefotballen ikke skal få lov til å starte opp! Anonymkode: bcd05...b14 6
Gjeste mann Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 Riise har jo helt rett selv om han ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Selv blind høne kan finne korn 4
Anbefalte innlegg