silja Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 ok, først og fremst - jeg har disse merkene å velge mellom; Lancome Christian Dior Estee Lauder Elizabeth Arden Clinique Kanebo Shiseido Biotherm Art Deco Sans Soucis Clarins Lumene + Loreal, Nivea, Max Factor, Rimmel, Maybelline, Isadora, bodyshop Hvilken mascara, hvilket solpudder og hvilkne øyenskygger vil dere anbefale meg? har kikket litt på E.Aren øyenskygger... hvordan sitter disse? solpudder fra E.Arden, Dior eller lancome? eller noen andre? (ikke guerlain...) er ikke fornøyd med body shop, solpudder for mye glitter, og øyenskygger striper... takker for alle forslag!
Miracl3 Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har solpudderet Terra Bella fra Dior og er superfornøyd.
Gjest Tari i.i Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har solpudderet fra Lancome og er veldig fornøyd med deg, nesten ikke glitter og litt beigere i tonen som er perfekt til min hud ettersom jeg blir fort rød i ansiktet.
Hjalmarlover Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Maskara fra Lancome(Hypnose) er KJEMPEBRA! I tillegg digger jeg Rimmel Endless som er billigere... Av de merkene du har å velge mellom,tror jeg at jeg bare har prøvd solpudder fra Clinique,Art Deco, Loreal og Elisabeth Arden-var ikke fornøyd med det fra EA(to farger)... Vil anbefale øyeskygger fra Estee Lauder(pure color)-mange fine farger og de sitter lenge(+de gjør seg på badehylla!)bruker egentlig ikke så mye penger på øyeskygger fordi mange av de billige funker ofte veldig bra,særlig da Max Factor, The Body Shop og IsaDora. Men mine favoritter er fra Dior og Guerlain-men de hadde du vel ikke på lista di...?!
silja Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2005 Vil anbefale øyeskygger fra Estee Lauder(pure color)-mange fine farger og de sitter lenge(+de gjør seg på badehylla!)← jeg er enig i at de flotte og gjør seg godt ut på hylla så om de sitter bra også, er jo det toppers! Men mine favoritter er fra Dior og Guerlain-men de hadde du vel ikke på lista di...?! guerlain har jeg ikke nei, men dior kan jeg få tak i.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Jeg er veldig fornøyd med maskara fra Max Factor, spesielt Dramatic Look (volummaskaraen). Classic Look er også bra, hvis du vil ha noe mindre voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå