Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, først og fremst - jeg har disse merkene å velge mellom;

Lancome

Christian Dior

Estee Lauder

Elizabeth Arden

Clinique

Kanebo

Shiseido

Biotherm

Art Deco

Sans Soucis

Clarins

Lumene

+ Loreal, Nivea, Max Factor, Rimmel, Maybelline, Isadora, bodyshop

Hvilken mascara, hvilket solpudder og hvilkne øyenskygger vil dere anbefale meg?

har kikket litt på E.Aren øyenskygger... hvordan sitter disse?

solpudder fra E.Arden, Dior eller lancome? eller noen andre? (ikke guerlain...)

er ikke fornøyd med body shop, solpudder for mye glitter, og øyenskygger striper...

takker for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solpudderet Terra Bella fra Dior og er superfornøyd.

Gjest Tari i.i
Skrevet

Jeg har solpudderet fra Lancome og er veldig fornøyd med deg, nesten ikke glitter og litt beigere i tonen som er perfekt til min hud ettersom jeg blir fort rød i ansiktet.

Skrevet

Maskara fra Lancome(Hypnose) er KJEMPEBRA! I tillegg digger jeg Rimmel Endless som er billigere...

Av de merkene du har å velge mellom,tror jeg at jeg bare har prøvd solpudder fra Clinique,Art Deco, Loreal og Elisabeth Arden-var ikke fornøyd med det fra EA(to farger)...

Vil anbefale øyeskygger fra Estee Lauder(pure color)-mange fine farger og de sitter lenge(+de gjør seg på badehylla!)bruker egentlig ikke så mye penger på øyeskygger fordi mange av de billige funker ofte veldig bra,særlig da Max Factor, The Body Shop og IsaDora.

Men mine favoritter er fra Dior og Guerlain-men de hadde du vel ikke på lista di...?! :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Vil anbefale øyeskygger fra Estee Lauder(pure color)-mange fine farger og de sitter lenge(+de gjør seg på badehylla!)

jeg er enig i at de flotte og gjør seg godt ut på hylla :sjarmor: så om de sitter bra også, er jo det toppers!

Men mine favoritter er fra Dior og Guerlain-men de hadde du vel ikke på lista di...?! :)

guerlain har jeg ikke nei, men dior kan jeg få tak i.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med maskara fra Max Factor, spesielt Dramatic Look (volummaskaraen). Classic Look er også bra, hvis du vil ha noe mindre voldsomt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...