AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Er eksisterende kunde og skal få denne rabatten når jeg skal kjøpe ny tlf. Er innlogget, men får kun originalpris i kassen. Selv hun hos kundeservice syntes det var rart og bad meg ringe nettsidens telefonnr. De sier de ikke kan legge inn bestillingen For meg (pga godkjenning av betaling osv). Forstår nå ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har opplevd liknende? Kan selvsagt kjøpe for fullpris, men det er jo litt surt når jeg vet jeg kan få 1000 kroner i avslag😬 Anonymkode: 74845...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Slapp av, du trenger ikke ny iphone. Anonymkode: bf92f...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, du trenger ikke ny iphone. Anonymkode: bf92f...4d7 Fordi det bestemmer du? Anonymkode: f690c...1ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, du trenger ikke ny iphone. Anonymkode: bf92f...4d7 Gjett om jeg gjør😊 Anonymkode: 74845...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Del Skrevet 7. juli 2020 Hva forventer du kvinneguiden skal gjøre som ikke talkmore klarer? Anonymkode: bbdea...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Del Skrevet 7. juli 2020 Om det av en eller annen grunn ikke får rabatten du skal ha, så kan de gi deg fratrekk på telefonregningen feks. Eller rett og slett en tilbakebetaling Anonymkode: d972a...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Del Skrevet 8. juli 2020 I handlekurven så står det ikke spesifisert at det er trukket fra 1000 kr så du må selv passe på hva som er prisen med rabatt. Jeg bare nevner det fordi at jeg har en venn som bomba der og trodde at rabatten ikke kom, men glemte å sjekke hva som sto på siden før om hva som var pris med og uten rabatt. 😜 Jeg har kjøpt 2 mobiler i løpet av de siste to månedene. Den siste for en uke siden og har alltid fått rabatten. Anonymkode: 2daa7...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Del Skrevet 12. juli 2020 På 7.7.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev: Er eksisterende kunde og skal få denne rabatten når jeg skal kjøpe ny tlf. Er innlogget, men får kun originalpris i kassen. Selv hun hos kundeservice syntes det var rart og bad meg ringe nettsidens telefonnr. De sier de ikke kan legge inn bestillingen For meg (pga godkjenning av betaling osv). Forstår nå ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har opplevd liknende? Kan selvsagt kjøpe for fullpris, men det er jo litt surt når jeg vet jeg kan få 1000 kroner i avslag😬 Anonymkode: 74845...4ba Hvor mye koster tlf? For hadde du kjøpt den om du ikke fikk 1000 kr i avslag? Kanskje du hadde spart flere tusen ved å kjøpe en mye billigere. Så i virkeligheten lurer du bare deg selv. Kjøp en annen tlf, Iphone er bare overprisa og harry Anonymkode: f6725...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå