AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hva foretrekker dere menn Anonymkode: ca173...b2f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Samma det. Det er hvordan personligheten er som teller. Anonymkode: 3fc9a...259 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 En skikkelig mann bryr seg ikke om strekkmerker. Ingen jeg har vært borti har brydd seg en plass over mine Aldri nevnt dem, og har jeg pekt på dem har de bare trukket på skuldrene og sagt ja, hva så? Det er også veldig enten eller her. Tror du at du får strekkmerker ved å trene? Anonymkode: ae59d...b7c 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Jeg foretrekker en jente som ikke er helt hysterisk på noen av delene. Ei med sunn fornuft, og som er glad i seg selv for den hun er. Anonymkode: 5bed3...c10 13
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Hvem er det som spør om slike ting, jente på 16år? Anonymkode: 4c7fe...622 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Er kvinne selv (bi) og både jeg og typen foretrekker kvinner med slank kropp uten strekkmerker, eller "jenter" kan man vel si. Liker å leke med litt yngre søte jenter i 18-20 års alderen, vil helst at de skal være penere enn meg selv så er veldig kresen der. Forbauser meg at folk ikke kan svare ærlig når de skriver anonymt på nett. Anonymkode: bcc44...404 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Slank uten strekkmerker er mest attraktivt, men begge deler er vel fint. Mennene du prøver deg på er neppe perfekte de heller Anonymkode: 025a1...82c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 Strekkmerkene er ikke synlige når man har klær på. Jeg bestemmer meg for om jeg liker ei jente lenge før jeg vet om hun har strekkmerker eller ikke. Det er personlighet og utstråling som avgjør om jeg har lyst til å ha sex med henne. Anonymkode: 19ecc...4a6 12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Er kvinne selv (bi) og både jeg og typen foretrekker kvinner med slank kropp uten strekkmerker, eller "jenter" kan man vel si. Liker å leke med litt yngre søte jenter i 18-20 års alderen, vil helst at de skal være penere enn meg selv så er veldig kresen der. Forbauser meg at folk ikke kan svare ærlig når de skriver anonymt på nett. Anonymkode: bcc44...404 Så fordi du har en annen preferanse enn andre, mener du at vi ikke er ærlige? Det var da veldig trangsynt av deg i så fall. Personlig er det hundre prosent personlighet, sjarm og humor som avgjør det for min del. Utstråling og selvtillit betyr langt mer enn spesifikke kroppstyper. Anonymkode: 21dc6...90a 18
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Slank, strekkmerker spiller ingen rolle Anonymkode: 28794...181
Katten.2.0 Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 Strekkmerker påvirker ikke tiltrekningen i det hele tatt, også liker jeg både slanke og trente jenter... Så har ingen betydning for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Så fordi du har en annen preferanse enn andre, mener du at vi ikke er ærlige? Det var da veldig trangsynt av deg i så fall. Personlig er det hundre prosent personlighet, sjarm og humor som avgjør det for min del. Utstråling og selvtillit betyr langt mer enn spesifikke kroppstyper. Anonymkode: 21dc6...90a Hehe, ja. «Siden ikke alle deler min personlige mening juger dere». Tenk å ha selveste dronningen av Saba her på KG 🙏🏼 Eksen var dekket av hvite små strekkmerker på lår og rumpe, var akkurat like hot Anonymkode: 28794...181 5
LittleBabyNothing Skrevet 7. juli 2020 #13 Skrevet 7. juli 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne selv (bi) og både jeg og typen foretrekker kvinner med slank kropp uten strekkmerker, eller "jenter" kan man vel si. Liker å leke med litt yngre søte jenter i 18-20 års alderen, vil helst at de skal være penere enn meg selv så er veldig kresen der. Forbauser meg at folk ikke kan svare ærlig når de skriver anonymt på nett. Anonymkode: bcc44...404 Har møtt flere av deg på fetlife. triste greier lol. er bi selv Endret 7. juli 2020 av LittleBabyNothing 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 Slank uten strekkmerker. Hva er forskjellen på slank og trent? Trodde det var noenlunde det samme? Anonymkode: 4d513...daf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 Tenker at trent, slank og uten strekkmerker går fint jeg. Slik er fruen, 40+, og vi har 4 barn. Er selv over 50 og har trent svømming og styrke hele livet. Ingen rynker og myk hud. Hvorfor? Gode gener og mye bra mat. Null røyk og lite alkohol. Null steroider og nok søvn. Mange har levd dårlig, andre har vært uheldige. Tenker at strekkmerker kommer, men alle vet at de ikke forsvinner. Så ta vare på dere selv. Anonymkode: b6cb8...f8d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slank uten strekkmerker. Hva er forskjellen på slank og trent? Trodde det var noenlunde det samme? Anonymkode: 4d513...daf Tynn: Trent: portrait-athletic-muscular-bodybuilder-man-260nw-1727374951.webp Anonymkode: 45b82...c95
LittleBabyNothing Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at trent, slank og uten strekkmerker går fint jeg. Slik er fruen, 40+, og vi har 4 barn. Er selv over 50 og har trent svømming og styrke hele livet. Ingen rynker og myk hud. Hvorfor? Gode gener og mye bra mat. Null røyk og lite alkohol. Null steroider og nok søvn. Mange har levd dårlig, andre har vært uheldige. Tenker at strekkmerker kommer, men alle vet at de ikke forsvinner. Så ta vare på dere selv. Anonymkode: b6cb8...f8d strekkmerker er en naturlig del av puberteten, få former og bli kjønnsmoden. 5
Jdz Skrevet 7. juli 2020 #18 Skrevet 7. juli 2020 Gjerne litt trent, og heller et par kilo for mye enn for lite. Strekkmerker betyr ikke en dritt. Utseende generelt betyr egentlig ikke så mye. Du kan være så pen du bare vil uten at det hjelper om vi ikke matcher. 3
Gibralfaro Skrevet 7. juli 2020 #19 Skrevet 7. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva foretrekker dere menn Anonymkode: ca173...b2f Hun som ikke teller kalorier, eller lever på dietter, men som lever som hun vil. 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #20 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker dere menn Anonymkode: ca173...b2f Og du er ung og usikker eller veldig fornøyd med deg selv og prøver å trykke andre ned? Strekkmerker er det veldig få menn som bryr seg om... Nesten alle får det når de går gravid.. Ville hatt en med litt ekstra. Liker ikke tynne. Må være noe å ta i! Anonymkode: bf17e...290 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå