Gå til innhold

Fortalte min mor jeg ikke vil kjøre med min far for han banner så mye, mor ble sur på meg istedet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier fortalte jeg min mor at jeg ikke ville kjøre med faren min for han banner og skriker så mye mens jeg øvelseskjører. Og det er ikke slik at jeg har kjører i månedsvis, jeg har kjørt i 1 måned ca. 

sist jeg kjørte med han så holdt jeg på å gråte, men holdt det i meg. For syntes det er så flaut å gråte sånn. Men tårene var nesten fremme.

jeg gir lønn hver måned for å bo hjemme. Denne måneden får jeg kun 8000. Og foreslo dermed om jeg kunne beholde alt for meg selv og ta kjøretimer med trafikkskole istedet.

moren min klikket på meg og angrep meg. Hun sa tåler du ikke det fra faren din, hva tror du at du er som ikke tåler å høre banning. Hun prøver å vise meg at jeg ikke er verdt så mye som ikke skal tåle banning. 
syntes det er skipt hun støttet han når egentlig hun bør støtte meg og la meg kjøre med en profesjonell trafikk lærer som ikke plager meg.

Anonymkode: 91a6e...9c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betale du får å bo hjemme? Jeg ville funnet meg en billig hybel i et bokollektiv. Foreldrene dine høres ikke riktig rett ut. 

Anonymkode: 026fb...675

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betale du får å bo hjemme? Jeg ville funnet meg en billig hybel i et bokollektiv. Foreldrene dine høres ikke riktig rett ut. 

Anonymkode: 026fb...675

Betaler 8000 i måneden. Min vanlig lønn er 20-22 tusen

og får jeg mindre må jeg ofte gi halvparten. Sånn som nå fikk jeg 8000 og må gi 4000. 

Jeg skal flytte ut hjememfra neste år. 

Anonymkode: 91a6e...9c1

Skrevet

For 8.000 i måneden kan du bo mye, mye bedre. Flytt ut asap.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier et helt hus for mindre enn du betaler for å bo med foreldrene dine. Hadde flyttet tvert. 

Anonymkode: fa2bf...324

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bodde i byen med alt inkl for 8k. 

Anonymkode: 327c8...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette egentlig? Du tjener nok til å klare deg alene, så flytt hjemmefra! 

Anonymkode: 88db9...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...