AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Noen som har farget håret sitt grått? Og hvilken farge brukte du eventuelt, og hvor lyst må håret være på forhånd? Vurderer dette sterkt, og synes det ser veldig fint ut! Anonymkode: 2abc4...729
IkkeAnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Jeg hadde det slikt en periode. Håret må være heeelt platinablondt til å starte med for at fargen skal sitte bedre. Deretter kjøper du bare en gråblå farge. Jeg brukte Manic Panic blue steel, faded til grått etterhvert. Fikk SÅ mange komplimenter!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 28 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev: Jeg hadde det slikt en periode. Håret må være heeelt platinablondt til å starte med for at fargen skal sitte bedre. Deretter kjøper du bare en gråblå farge. Jeg brukte Manic Panic blue steel, faded til grått etterhvert. Fikk SÅ mange komplimenter! Ååå! Ja skulle ønske jeg kunne fått platina hår, men har hatt 3 runder med bleking og korrigering hos frisør, og siste timen så begynte tuppene å bli gummi, så tørr dessverre ikke lysne mer, gikk fra sort til en kanskje farge nr 7 nå tenker jeg! Anonymkode: 2abc4...729 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ååå! Ja skulle ønske jeg kunne fått platina hår, men har hatt 3 runder med bleking og korrigering hos frisør, og siste timen så begynte tuppene å bli gummi, så tørr dessverre ikke lysne mer, gikk fra sort til en kanskje farge nr 7 nå tenker jeg! Anonymkode: 2abc4...729 Du kan jo alltids prøve, uansett! Men for å få den fargen du legger ved, så må du ha helt lyst hår. Men det er jo utrolig fint med mørkegrått også, det første bildet er kanskje mer sannsynlig i ditt tilfelle (er nok sånn jeg kommer til å ta det neste gang jeg er hos frisøren): 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 9 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev: Du kan jo alltids prøve, uansett! Men for å få den fargen du legger ved, så må du ha helt lyst hår. Men det er jo utrolig fint med mørkegrått også, det første bildet er kanskje mer sannsynlig i ditt tilfelle (er nok sånn jeg kommer til å ta det neste gang jeg er hos frisøren): Ja er utrolig fint, bare kjedelig å gå så mørk når jeg har brukt 10 000 for å gå fra sort til lysere 😶 Anonymkode: 2abc4...729 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå