whookanova Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 skal betale regning,kan si jeg har dnb og finner ikke ut av hvor jeg skal skrive inn fakturanummer siden bruker aldri å skrive inn fakturanummer, kun kid, så skjlnte ikke...
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Du kan nok legge inn fakturanummeret i det feltet du legger inn KID. I min bank, så er det enten KID eller melding i det feltet. Anonymkode: 7c51a...50a
tdm900 Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Skriver bare ”Fakturanr. 123456” der KID legges inn. Der står det muligens KID/Melding 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 5 timer siden, whookanova skrev: skal betale regning,kan si jeg har dnb og finner ikke ut av hvor jeg skal skrive inn fakturanummer siden bruker aldri å skrive inn fakturanummer, kun kid, så skjlnte ikke... Dersom regningen har KID bør du bruke det nummeret, for å unngå trøbbel/misforståelser/feilaktige purringer når betalingen ikke blir koblet til riktig faktura. Dersom regningen ikke har KID kan du skrive inn fakturanummeret og evt. annen informasjon i det feltet der du vanligvis hadde skrevet KID-nummeret. I DNBs nettbank heter dette feltet KID/melding. Anonymkode: 50a67...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå