AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Satt dette i anførselstegn. Jeg er for eksempel ikke særlig komfortabel med å drive med diverse på på offentlige toaletter, utenom å gå på do og vaske hendene, når det er andre der. Men hvis det for eksempel bare er en med downs syndrom eller lignende, så bryr jeg meg ikke. Tidligere i dag rapet (jeg har et svelgeproblem) jeg på jobb, og det var bare en "rar" kollega i nærheten. Ikke like komfortabel med dette som med toalett/downs-eksempelet, men ikke så ille (for min egen del). Flere som tenker slik? 😆 Anonymkode: bde45...ffb
Gjest ti10 Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Hva er egentlig det der "diverse" du regner for aktuelt å gjøre på et offentlig toalett?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 3 minutter siden, ti10 said: Hva er egentlig det der "diverse" du regner for aktuelt å gjøre på et offentlig toalett? Det lurer jeg også på? Og hva er motsetningen her? Hva slags folk er du ikke komfortabel med å gjøre "diverse" foran og rape foran? Anonymkode: f599d...0ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 "Diverse" kan for eksempel være å ha med hårprodukter og styre med det. Sikkert mange som er helt komfortable med det. Men kan jo også være å skifte en bandasje eller lignende (det har ikke vært aktuelt). Anonymkode: bde45...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Hvorfor har du med hårprodukter? Er dame og har ikke med sånt. Anonymkode: 2d52b...282 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: "Diverse" kan for eksempel være å ha med hårprodukter og styre med det. Sikkert mange som er helt komfortable med det. Men kan jo også være å skifte en bandasje eller lignende (det har ikke vært aktuelt). Anonymkode: bde45...ffb Hva slags folk er det du ikke tør å gjøre det foran? Høres veldig merkelig ut å kun gjøre det foran folk med down syndrom... Anonymkode: f599d...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg også på? Og hva er motsetningen her? Hva slags folk er du ikke komfortabel med å gjøre "diverse" foran og rape foran? Anonymkode: f599d...0ef Helt ordinære mennesker. Da er jeg ikke like komfortabel. Det er nok bred enighet om at hun jeg rapet foran et rar (har så vidt vært et samtaleemne). Godt mulig at hun har en diagnose. Anonymkode: bde45...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du med hårprodukter? Er dame og har ikke med sånt. Anonymkode: 2d52b...282 Kan jo være flere grunner til det, som at jeg ikke rakk å gjøre det hjemme. Anonymkode: bde45...ffb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 Nei, men jeg merker meg ofte de som raper høyt i nærheten av meg så jeg kan planlegge en skikkelig brakfis i retur. Helt serr. Anonymkode: 801c1...c4a
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Dette var svært dømmende og handler mye om egoisme/usikkerhet. Du er redd for å bli dømt for å være rar, men har ikke noe problem med å være rar hvis det er folk rundt deg som du tenker er rarere. Altså, folk som du dømmer og tenker er verre. Men gjett hva, hvis du ikke dømmer andre mennesker, så slutter du å bry deg om hva andre tenker og dømmer også. 🙂 Endret 8. juli 2020 av MarieLo 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Er det deg, Sofie Elise? Som ikke bryr deg om hva "nørds" mener? Anonymkode: e67e6...88c
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt dette i anførselstegn. Jeg er for eksempel ikke særlig komfortabel med å drive med diverse på på offentlige toaletter, utenom å gå på do og vaske hendene, når det er andre der. Men hvis det for eksempel bare er en med downs syndrom eller lignende, så bryr jeg meg ikke. Tidligere i dag rapet (jeg har et svelgeproblem) jeg på jobb, og det var bare en "rar" kollega i nærheten. Ikke like komfortabel med dette som med toalett/downs-eksempelet, men ikke så ille (for min egen del). Flere som tenker slik? 😆 Anonymkode: bde45...ffb Rar kollega? En person du føler deg likere overfor....
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 Raringer rules, yeah biaatch! ( les det i breaking bad style) Anonymkode: 5efe8...975
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Gjøre «diverse»? Ha sex? Sprutdiaré? Jeg oppfører meg like sivilisert ovenfor alle type mennesker. Jeg raper kun foran folk jeg kjenner veldig godt. Anonymkode: 1975a...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå