Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vår2020
Skrevet

Nå har jeg mest sannsynlig hatt to kjemiske graviditeter etter hverandre. 
Har på følelsen at problemet er at egget ikke klarer å feste seg godt nok. 
Har noen av dere brukt noe for å holde på egget?
Vet det finnes noen naturpreparater osv, men er det noen som har hatt hjelp av dette og blitt gravid med det?

AnonymBruker
Skrevet

Tvilar sterkt på at det finst noko naturpreparat som hjelper for å få egget til å feste seg. VIss nokon har brukt noko slikt og egget har festa seg, betyr det jo ikkje at egget festa seg pga noko dei har tatt. 🙂

Anonymkode: bdd42...5b8

• Liker 1
Gjest Vår2020
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tvilar sterkt på at det finst noko naturpreparat som hjelper for å få egget til å feste seg. VIss nokon har brukt noko slikt og egget har festa seg, betyr det jo ikkje at egget festa seg pga noko dei har tatt. 🙂

Anonymkode: bdd42...5b8

Jeg lurer på om det er noen som har prøvd noe den pp dem ble gravide i, og som har slitt med kjemiske graviditeter. Så har du ikke prøvd noe, som kanskje kunne være til hjelp er det ikke noe vits i å svare på dette🙂

AnonymBruker
Skrevet

Har du testet progesteron-nivået ditt? Kan jo være at det er litt lavt. Kroppen må produsere nok progesteron for å holde på graviditeten. En graviditetstest blir jo ikke positiv før egget har festet seg - slik jeg har forstått det. Så hvis du har fått positive tester har jo egget festet seg, men av en eller annen grunn ikke klart å holde på det. Kan jo være tilfeldigheter, også. At noe har vært galt med akkurat de to.

Ellers er det vel en del som har brukt såkalt "babyklister" (Fructus femina), for å stimulere livmorveggen til å bli tykkere og skape et bedre miljø, og dermed øke sjansene for å holde på graviditeten. Har ingen erfaring med dette selv, men det finnes, ihvertfall. 😊

Anonymkode: efe93...ce3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte "babyklister" på vårt siste IVF forsøk. Hadde før det aldri fått positiv test. Jeg ble gravid. Men om "babyklisteret" hadde noe med det å gjøre er vel heller tvilsomt, men jeg var desperat og villig til å prøve det meste.

Anonymkode: 3c5f3...ab4

Skrevet
1 time siden, Vår2020 skrev:

Jeg lurer på om det er noen som har prøvd noe den pp dem ble gravide i, og som har slitt med kjemiske graviditeter. Så har du ikke prøvd noe, som kanskje kunne være til hjelp er det ikke noe vits i å svare på dette🙂

Jeg prøvde "alt" under våre tre ivf forsøk, hadde 5 tilbakesett av blastoer. Ble gravid en gang, mistet. Jeg har prøvd ymse vitaminer, kosttilskudd, trent spesielle øvelser som fertilitetsyoga, tatt medisin som prednisolon. 

Så måtte vi ha pause fra mai til august for å operere, men ble spontant gravid i juni. Da gjorde jeg Ingenting. Tok ikke folat engang. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...