Isprinsessen7 Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Jeg ønsker ikke kjøpe en dyr støvsuger. Men likevel ønsker jeg å være sikker på at støvsugeren har god oppsugningsevne. Hvordan kan jeg som kjøper sjekke på fothånd om støvsugeren har god oppsugningskraft? Jeg spør fordi jeg har gjort flere bomkjøp de siste årene.. Vil gjerne høre tips fra dere om hva jeg skal se etter når jeg leser på kvalifikasjoner på støvsugeren. Og dersom noen her selv har kjøpt en rimelig støvsuger med god oppsugningskraft, så vil jeg gjerne også høre fra dere om hvilke merke og modell dere har. 😊
Pillarguri Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Jeg ville også vært opptatt av lydnivået. Mange av de billige støvsugerne bråker så mye at du blir helt ør i hodet av en runde med støvsugeren. Decibelmåling er oppgitt på esken på de fleste.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Kjøp i en butikk med sånn 100 dagers-fornøyd-ordning hvor man kan teste varen og få pengene tilbake hvis man ikke er fornøyd, selv om man har brukt produktet - da får du testet om den er bra nok. Men sjekk at butikken faktisk har det nå også og ikke har sluttet med det midlertidig pga korona. Anonymkode: 1ac8a...097
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Hvorfor ikke kjøpe en god suger slik at du aldri trenger kjøpe en annen? Du sparer ikke penger om du er nytt å kjøpe 5 sugere til for 700kr fordi de alle er dårlige. Du kan også finne navnet på en støvesuger i riktig prisklasse og søke den opp på youtube. Det er flere youtubere som viser deg sugevenen til ulike støvesugere og anmelder de. Anonymkode: 085b6...cc4
aquaelia Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 (endret) Lurer også på dette! Håper noen kommer med noen nyttige innspill Endret 13. juli 2020 av aquaelia Skrivefeil
Suss80 Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Usikker på om det kan klassifiseres som billig, men Miele er veldig bra 👍
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 Jeg vil egentlig tro at alle moderne støvsugere gjør en god nok jobb, også de billige. Anonymkode: dfd50...2ce
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil egentlig tro at alle moderne støvsugere gjør en god nok jobb, også de billige. Anonymkode: dfd50...2ce Signerer denne. De dyrere har hepafilter og lavere støynivå (pluss litt andre finesser). Sugekraften er ikke problemet, på nyere støvsugere. Anonymkode: 6a216...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå