AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Er redd for å skade kroppen med tanke på at jeg trener hjemme uten veiledning. kan jo det basic pga gym, og YouTube. Men er likevel redd har tidligere hatt vondt i kneet da jeg gjorde styrketrening så nå gjør jeg mer øvelser som ikke innebærer så mye kneet! men kan jeg skade kroppen min? bør jeg trene i treningsenter med personlig trener? Eller kan jeg trene hjemme. Trener uten vekter. Med strikk og 1 kg maks! Anonymkode: 35288...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Det går an å trene høy intensitet, men uten å ha masse hopping og lignende belastning. I stedet for å hoppe f.eks, kan du gå dypere. 1kg har aldri vært tungt, og ikke mye vits i heller. Om du er veldig overvektig, ville jeg først fokusert på å øke hverdagsaktiviteten. Det hjelper mer enn du tror. Begynte selv med 3 økter jeg kunne gjennomføre. Ikke 3 økter jeg ikke kunne gjennomføre. Man må begynne med noe som utfordrer nok, men samtidig noe som kan gjennomføres. Om du er mye i ro ellers, kan en 20 min lett gange daglig, gjøre store underverker. Det er gjennomførbart for de aller fleste. Å starte opp er ofte det vanskeligste, men når man først er i gang, kommer snøballeffekten. Om du er veldig usikker, kan det være lurt å begynne med en pt. Lykke til Anonymkode: 1c8fd...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å trene høy intensitet, men uten å ha masse hopping og lignende belastning. I stedet for å hoppe f.eks, kan du gå dypere. 1kg har aldri vært tungt, og ikke mye vits i heller. Om du er veldig overvektig, ville jeg først fokusert på å øke hverdagsaktiviteten. Det hjelper mer enn du tror. Begynte selv med 3 økter jeg kunne gjennomføre. Ikke 3 økter jeg ikke kunne gjennomføre. Man må begynne med noe som utfordrer nok, men samtidig noe som kan gjennomføres. Om du er mye i ro ellers, kan en 20 min lett gange daglig, gjøre store underverker. Det er gjennomførbart for de aller fleste. Å starte opp er ofte det vanskeligste, men når man først er i gang, kommer snøballeffekten. Om du er veldig usikker, kan det være lurt å begynne med en pt. Lykke til Anonymkode: 1c8fd...d90 Er ikke veldig usikker. Men er redd jeg trener feil og dermed ødelegger kroppen Syntes pt er veldig dyrt, men kanskje pt for en måned hadde vært grei for å bare ha noen som kan veilede? Vet ikke Anonymkode: 35288...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå