AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Hvorfor ringer en advokat meg? Anonymkode: eef21...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Kanskje du skal spørre advokaten som prøver å ringe deg? Men tipper det er for å selge deg et årsabonnement på "Rett & Galt - strikkemagasinet for jurister". Har hørt de har tilbud nå om sommeren. Du vet, to rette blir ikke en gal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabarbrarot Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 (endret) Okey. Endret 7. juli 2020 av Rabarbrarot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 25 minutter siden, nomore82 skrev: Kanskje du skal spørre advokaten som prøver å ringe deg? Men tipper det er for å selge deg et årsabonnement på "Rett & Galt - strikkemagasinet for jurister". Har hørt de har tilbud nå om sommeren. Du vet, to rette blir ikke en gal. Ja prøvde liksom å ringen opp men var bare opptatt. Har ikke gjort noe galt så lurte bare på hvorfor en advokat ringer. Men fikk snakka med ho og det var en gammelkjenning som var godt bort. Jeg sto vist i testamentet. Arvet nettopp 10.2mill Anonymkode: eef21...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Del Skrevet 11. juli 2020 On 7/7/2020 at 12:52 PM, nomore82 said: Kanskje du skal spørre advokaten som prøver å ringe deg? Men tipper det er for å selge deg et årsabonnement på "Rett & Galt - strikkemagasinet for jurister". Har hørt de har tilbud nå om sommeren. Du vet, to rette blir ikke en gal. Du kan ikke mye om genetikk. Anonymkode: 5ab59...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 11. juli 2020 #6 Del Skrevet 11. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke mye om genetikk. Anonymkode: 5ab59...d85 Til info så kan jeg like mye om genetikk som strikking. Svært lite. Og hadde du hatt et snev av humor hadde du kanskje forstått at innlegget mitt var ment å være morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå