AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Noen som er kjent i Lofoten? Vi er fire stk som flyr opp og har med telt. Funker det å være der uten bil eller blir vi veldig klønete da? Evt går vi glipp av de fine stedene? Fins det noe sted å campe i gåavstand i Henningsvær og reine? tenker å busse fra Svolvær til Henningsvær og moskenes/reine. Er det bare knot? Anonymkode: 5120f...9de
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Har dere googlet noe i det hele tatt?😅 Anonymkode: 33f2f...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 De fleste campingplasser der oppe er fulle nå, så ikke forvent dere campingplass. Men dere har kanskje tenkt å campe i naturen? Anonymkode: ddbd1...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Jeg er fra Lofoten og nei, dere klarer dere ikke uten bil. Jeg kan love at buss er ekstremt dyrt og blir bare knot. Busstilbudet er nærmest ikke-eksisterende og med uforståelige bussavganger. Jeg tror det er en del kapasitet på campingplassene, jeg mener hvert fall at jeg har lest en del om det i lokalavisene. Det som er med slike steder er at campingplasser ofte ikke reklamerer noen steder eller har f.eks nettsted. Mange plasser vet man nesten bare om lokalt. Så hvis dere sliter med å finne f.eks en campingplass, så spør de lokale! De er vant til turister. Skal dere campe i det fri, så vær så snill å rydd opp etter dere! Dere må også passe på at dere ikke camper på noens eiendom. Husene i utkantstrøkene har gjerne store mål med eiendom knyttet til seg, så det er ikke akkurat lett å gjette seg til hva som er frimark og hva som er privat eiendom. Litt kjedelig å legge seg i noens hage.. Hva med å campe på fjellet eller ved fiskevann? Igjen, spør de lokale. Kanskje ikke på matbutikken, men det finnes mange typisk "turistbutikker" hvor man er vant til å slå av en prat. Anonymkode: 005a2...bc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå