AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Begynte å blø idag. Ganske mye på én gang, ikke bare spotting. Er det i det hele tatt vits å håpe mer da? Anonymkode: 0e96a...e4a
Cer3s Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 (endret) Ferskt og stor blødning er desverre ofte ikke noe godt tegn, men det trenger ikke alltid være noe negativt heller. Har du vondt? Endret 7. juli 2020 av Cer3s
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, Cer3s skrev: Ferskt og stor blødning er desverre ofte ikke noe godt tegn, men det trenger ikke alltid være noe negativt heller. Har du vondt? Jeg tror ikke det.. litt usikkert på om jeg har vondt eller bare urolig pga blødningen.. hi Anonymkode: 0e96a...e4a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Tok innvendig ultralyd nå. Hun kunne ikke se noe embryo, kun plommesekk. Så fikk beskjed om at det kan gå begge veier. Blør jeg mer har det nok gått galt, hvis det ikke blør mer så har det nok gått bra..så da venter jeg da 😭 Anonymkode: 0e96a...e4a 1
Neutral90 Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok innvendig ultralyd nå. Hun kunne ikke se noe embryo, kun plommesekk. Så fikk beskjed om at det kan gå begge veier. Blør jeg mer har det nok gått galt, hvis det ikke blør mer så har det nok gått bra..så da venter jeg da 😭 Anonymkode: 0e96a...e4a Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå