AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Hei, har en fantasi der jeg binder fast typen, teiper igjen munnen hans og tar han med strap on. Men har lyst på en som kan stimulere meg samtidig og helst er hul på et vis slik at jeg på en måte kan komme i han (kan sprute under orgasme). Før noen sier at det er voldtekt har vi en enighet om at vi kan overraske hverandre med hva som helst når det kommer til sex. Anonymkode: 41ec6...f14
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/dildoer/strap-on-dildos/funfactory-share--strapless-strap-on--bastsaljare-purple Du ønsker en slik, bare en som kan ejakulere? Skjønner det. Min partner og jeg har en slik, og den stimulerer oss begge.😊
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 4 timer siden, Alterego666 skrev: https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/dildoer/strap-on-dildos/funfactory-share--strapless-strap-on--bastsaljare-purple Du ønsker en slik, bare en som kan ejakulere? Skjønner det. Min partner og jeg har en slik, og den stimulerer oss begge.😊 Tusen takk, her er vi på rett spor, ville aldri turt å spørre noen om slike råd i det virkelige liv så bra man kan være anonym her 😋. Et godt alternativ om man ikke finner noe som kan ejakulere, blir kanskje litt avansert å få til. Hadde vært bra om denne kunne festes med belte (leste på reviews at den kan dette ut), kunne bedt typen som er mer handy ordne det til men da ødelegges vel overraskelsen. Hmm... Får si jeg skal bruke den på en venninne vi bruker å invitere (må vel gjøre det og da siden han nok vil delta 😊). Anonymkode: 41ec6...f14
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, her er vi på rett spor, ville aldri turt å spørre noen om slike råd i det virkelige liv så bra man kan være anonym her 😋. Et godt alternativ om man ikke finner noe som kan ejakulere, blir kanskje litt avansert å få til. Hadde vært bra om denne kunne festes med belte (leste på reviews at den kan dette ut), kunne bedt typen som er mer handy ordne det til men da ødelegges vel overraskelsen. Hmm... Får si jeg skal bruke den på en venninne vi bruker å invitere (må vel gjøre det og da siden han nok vil delta 😊). Anonymkode: 41ec6...f14 Du kan kombinere den med et vanlig harness/belte, da holder den seg bedre på plass og du kan knulle i vei. Min partner bruker en slik på meg med harness, og da kan hun bruke meg som knulledukke mens hun selv blir tilfredsstilt.🤟😉
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Du kan kombinere den med et vanlig harness/belte, da holder den seg bedre på plass og du kan knulle i vei. Min partner bruker en slik på meg med harness, og da kan hun bruke meg som knulledukke mens hun selv blir tilfredsstilt.🤟😉 Får bestille en, gleder meg til å prøve det ut. Regner nok med jeg må ta det litt rolig i starten da det største han har fått inn i baken fra før av er en av mine små fingre. ☺️ Anonymkode: 41ec6...f14
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 28 minutter siden, Alterego666 skrev: Du kan kombinere den med et vanlig harness/belte, da holder den seg bedre på plass og du kan knulle i vei. Min partner bruker en slik på meg med harness, og da kan hun bruke meg som knulledukke mens hun selv blir tilfredsstilt.🤟😉 Hvilket harness bruker du? jeg har den strapon’en men strever med å holde den på plass og knulle henne (vi er to jenter) samtidig. Samtidig har jeg ikke et harness som passer denne. Finnes det universal harnesser tro? Eller en til denne spesifikt Anonymkode: 0e066...929
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket harness bruker du? jeg har den strapon’en men strever med å holde den på plass og knulle henne (vi er to jenter) samtidig. Samtidig har jeg ikke et harness som passer denne. Finnes det universal harnesser tro? Eller en til denne spesifikt Anonymkode: 0e066...929 Vi har et universal-harness med remmer rundt livet og lårene, og en fleksibel gummiring som holder feeldoen i posisjon. Hun får ut mye aggresjon når hun binder meg godt fast og griseknuller meg.😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå