Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vondt av Melania hver gang jeg hører nye utspill fra Trump. Han er klin kokos og hele verden skjønner det utenom han selv, og muligens Melania.. 

Hun kan umulig være lykkelig med det ekle krapylet.Det er vel ikke så lett å skille seg fra psyken... 

Anonymkode: bc23e...8e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjetter hun er mer opptatt av penger og status som presidentfrue. Hadde hun villet skille seg, hadde hun sikkert blitt fratatt all luksusen, og da synes hun det vel er bedre å leve med den fjotten.

Anonymkode: 62cee...5a1

• Liker 14
Skrevet

Det er mange jeg synes synd i, hun er virkelig ikke en av dem.

Når du gifter deg og får barn med Trump, eller i det hele tatt makter å ha en seksuell relasjon med ham, så er du enten klin kokos eller golddigger. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kvalm når jeg tenker på Trump avkledd🤮

• Liker 3
Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Hun er jo frivillig sammen med mannen. Skjønner ikke hvorfor det er synd på henne. At hun tar et annet valg enn de fleste andre ville tatt betyr jo ikke at det er synd på henne. 

Hun står fritt til å skille seg fra Donald, er flere kvinner som har gjort det før henne. 

Endret av Nimbus2000
AnonymBruker
Skrevet
På ‎07‎.‎07‎.‎2020 den 4.10, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm når jeg tenker på Trump avkledd🤮

Så tenk på Monica og Clinton på det Ovale kontoret:)))))

Anonymkode: 5159e...7a6

• Liker 1
Skrevet

Hun syns jeg ikke synd på. Hun er en oppegående dame som har valgt det selv. Det er jo ikke noe nytt at mannen er klin kokos, det visste hun da før hun giftet seg med han.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kvalm av dere! Trump er et mye bedre menneske enn dere som snakker ned om andre på den måten. 

Anonymkode: 2e9d8...b02

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir kvalm av dere! Trump er et mye bedre menneske enn dere som snakker ned om andre på den måten. 

For Trump snakker aldri ned om andre ..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tenk på Monica og Clinton på det Ovale kontoret:)))))

Anonymkode: 5159e...7a6

Det er jo ikke en fæl tanke. Clinton var en kjekk mann i sin tid, og hun var jaggu meg fin hun også. 

Anonymkode: 644db...417

• Liker 4
Skrevet
På 7.7.2020 den 1.08, Ellevill skrev:

Det er mange jeg synes synd i, hun er virkelig ikke en av dem.

Når du gifter deg og får barn med Trump, eller i det hele tatt makter å ha en seksuell relasjon med ham, så er du enten klin kokos eller golddigger. 

Helt enig, fytti grisen:spy:

AnonymBruker
Skrevet

Hun ser sjelden særlig lykkelig ut 

Anonymkode: 78964...b89

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor ? Hun har jo selv valgt å være sammen med den klovnen.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: b3b54...bfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

100% garantert at hun har skilsmissepapirene klare, så fort han må ut av WH. 

Anonymkode: 1e8a4...f07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor ? Hun har jo selv valgt å være sammen med den klovnen.

Sikker på hun ikke har en hemmelig elsker ?  (kunne tenkt meg den "jobben" i så fall)

Anonymkode: 06674...bd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

100% garantert at hun har skilsmissepapirene klare, så fort han må ut av WH. 

Anonymkode: 1e8a4...f07

Leste at hun ikke tør å skille seg fordi Trump kan kjøre på henne Amerikas beste advokater og frata henne samvær, derfor venter hun til Baron blir myndig. 

• Liker 1
Skrevet

Hun slår meg mest som en prostituert som har valgt seg en fast kunde. Jeg ser ikke helt kjærligheten i forholdet der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hun er nok litt av samme sorten. I et intervju, fikk hun spm om hun hadde giftet seg med Trump om han ikke var rik. Svaret hennes var; «hadde han giftet seg med meg om ikke jeg var pen.»

Hun reforhandla også ektepakten sin, før hun flytta med sønnen de har felles, inn i det hvite hus,

de fortjener hverandre. 

Anonymkode: 4509c...939

• Liker 2
Skrevet

Hun er en innvandrer i USA som giftet seg rikere enn vi kan forestille oss. Henne er det ikke synd på i det hele tatt. Hun giftet seg med kald beregning, hun er en golddigger. Ingen gifter seg med Trump for hans greie personlighet i alle fall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...