AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Vi i gjengen min hang veldig ofte med venninna mi før hun hadde barn på fest og fritid. Vi er foresatt gode venner men vi pleier ikke å invitere henne ofte på fest og spontane turer osv siden hun aldri har tid nesten som jeg forstår pga barn, jeg tar meg tur innom henne av og til siden hun er min venn. Men hun sender ofte snap om «ty inv» når jeg og vennene mine lager fester og en av de sender snap om festen. Som får meg til og få bitte litt dårlig samvittighet. Men nå i det siste har hun laget sine egne fester og små drikking hos henne uten at jeg eller vi andre har blitt invitert. Men jeg er mest små sårt siden hun ikke har spurt meg om å være med.. eller var det litt payback av henne? Hva kan jeg si til henne? Anonymkode: 4327e...9b9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Eeh, er dere fjortiser eller? Dere har jo droppet å invitere henne, så hvorfor skal hun da gidde å invitere dere? Anonymkode: 3ee76...be2 46
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Jeg følte veldig på dette da jeg ble første i gjengen som fikk barn. De sluttet å invitere meg. Det var veldig sårt. Jeg er mamma og kan kanskje ikke alltid bli med. Men setter pris på en invitasjon. Selv om jeg ikke kan. For da vet jeg de tenker på meg ❤️ Så det at hun ikke har invitert dere skjønner jeg veldig godt 😊 Anonymkode: 22d0e...0da 35
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er foresatt gode venner men vi pleier ikke å invitere henne ofte på fest og spontane turer osv siden hun aldri har tid nesten som jeg forstår pga barn, Hvorfor utelate henne? La henne selv avgjøre om hun har anledning eller ei til å være med. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men nå i det siste har hun laget sine egne fester og små drikking hos henne uten at jeg eller vi andre har blitt invitert. Men jeg er mest små sårt siden hun ikke har spurt meg om å være med.. eller var det litt payback av henne? Hun tror vel at dere kanskje ikke er så gode venner alikevel siden dere har slutta å invitere henne og at hun dermed finner seg andre å være med. Anonymkode: d4c1b...247 22
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeh, er dere fjortiser eller? Dere har jo droppet å invitere henne, så hvorfor skal hun da gidde å invitere dere? Anonymkode: 3ee76...be2 Vi har ikke droppet men bare at vi ikke spør så mye som vi gjorde før. Vi synes det er litt sjedeligt å bare få en «nei» for vær gang vi spør, Derfor jeg drar heller på besøk hos henne når hun synes det passer. Anonymkode: 4327e...9b9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Kanskje hun henger mer med andre mødre som er i samme situasjon som henne? Det er noe med det, når en får barn trekkes en til andre med barn. Hun setter nok stor pris på dere, men dere er på to ulike planeter akkurat nå. Anonymkode: bc1b0...4af 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Skyld dere selv når dere lar være å invitere. Selvfølgelig gidder hu ikke å invitere dere da, dere er jo ræva venner Anonymkode: 5b5fa...1ac 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke droppet men bare at vi ikke spør så mye som vi gjorde før. Vi synes det er litt sjedeligt å bare få en «nei» for vær gang vi spør, Derfor jeg drar heller på besøk hos henne når hun synes det passer. Anonymkode: 4327e...9b9 S ligger ikke i nærheten av K på et vanlig keyboard, skjønner ikke hvordan denne skrivefeilen kan ha oppstått. Anonymkode: 1328d...621 12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke droppet men bare at vi ikke spør så mye som vi gjorde før. Vi synes det er litt sjedeligt å bare få en «nei» for vær gang vi spør, Derfor jeg drar heller på besøk hos henne når hun synes det passer. Anonymkode: 4327e...9b9 ... skal love deg at det er kjedeligere være den som ikke lengre blir invitert fordi man ikke kan være like spontan som før. Anonymkode: a926b...cba 13
Gjest Lama_Drama Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Dere har sluttet å invitere venninna? For noen høl dere er. Skjønner godt hun har droppet dere på sine fester.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 Mine venner sluttet å invitere meg på det meste når jeg fikk barn. Det var skikkelig trist. selv om jeg bare kunne si ja innimellom, så handler det jo om å føle seg inkludert og å få valget i det minste. Jeg har ingen kontakt med disse nå i dag(barnet er fire år gammelt), og jeg har ikke dårlig samvittighet for det. Har heldigvis funnet nye og bedre venner. Anonymkode: a1d85...1a8 5
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 Man setter jo stor pris på å bli invitert selv om man er i en situasjon hvor man ofte ikke har mulighet til å komme. Det viser jo at dere fortsatt bryr dere om henne og er interessert i å ha kontakt. Når dere gjentatte ganger ekskluderer henne og i tillegg driver å sender snap av at hun blir utelatt så skjønner jeg kjempe godt at hun blir lei seg og ikke gidder å invitere dere nå.
Gumman87 Skrevet 7. juli 2020 #13 Skrevet 7. juli 2020 Det er kjedelig for dere å få et nei, vet du, jeg skal love deg at det er enda mer "SJEDELIG" å ikke bli inkludert i vennegjengen. Skal love deg at du hadde blitt lei deg, hvis du satt hjemme med et barn, ikke fått invitasjon og i tillegg få snapper om festen. Dårlig gjort! 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 Bare jeg som ikke skjønner hva du mener hun skriver? Hva betyr det hun skriver?🙄 Men hun sender ofte snap om «ty inv» når jeg og vennene mine lager fester Anonymkode: 10793...f6a 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke droppet men bare at vi ikke spør så mye som vi gjorde før. Vi synes det er litt sjedeligt å bare få en «nei» for vær gang vi spør, Derfor jeg drar heller på besøk hos henne når hun synes det passer. Anonymkode: 4327e...9b9 Men dere kan likevel ikke forvente invitasjoner til hennes fester når dere har minsket invitasjoner hennes vei! For hennes skyld håper jeg at hun finner noen nye venner! Anonymkode: 3ee76...be2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke droppet men bare at vi ikke spør så mye som vi gjorde før. Vi synes det er litt sjedeligt å bare få en «nei» for vær gang vi spør, Derfor jeg drar heller på besøk hos henne når hun synes det passer. Anonymkode: 4327e...9b9 Det koster deg vanvittig lite å få et nei. Anonymkode: b1729...51a 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 Det var jo veldig dumt av dere å ikke invitere henne. Kanskje hun ofte ville ha takket nei, men å få invitasjon og vite at dere fortsatt ser på henne som en i venninnegjengen er jo trivelig. Hun må ha følt seg veldig ensom og alene. Det er flott at hun nå har fått seg bedre venner. Anonymkode: 2e99b...735 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #18 Skrevet 7. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bare jeg som ikke skjønner hva du mener hun skriver? Hva betyr det hun skriver?🙄 Men hun sender ofte snap om «ty inv» når jeg og vennene mine lager fester Anonymkode: 10793...f6a Ty inv = takk for invitasjon. Veldig vanlig å skrive for oss som er født etter 1990 i alle fall. Anonymkode: fea3b...a47 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #19 Skrevet 7. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ty inv = takk for invitasjon. Veldig vanlig å skrive for oss som er født etter 1990 i alle fall. Anonymkode: fea3b...a47 Ikke lett å være fossil 😅 Anonymkode: 7696d...349 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #20 Skrevet 7. juli 2020 For å komme med et konkret tips; vær litt ydmyk og si unnskyld for at dere ikke har bedt henne. Si at dere ikke forsto hvor vondt det kan føles. Kanskje hun ønsker å fortsette å være med dere. Anonymkode: a1d85...1a8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå