AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Hver natt. Er det noen som har noe tips? Han er bare lys våken. 3 blunder om dagen, legger seg kl 19 og sover til nå bare til midnatt før det er full baluba frem til morgenen egentlig.. Er dette vanlig? Han spiser 4 gode måltider og mm Anonymkode: 67ba1...1c3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 8-month sleep regression? Min er 7,5 mnd og er lys våken 01-05 hver eneste natt. Klar for morgen 0630. Har vært slik i 14 dager 😩 Anonymkode: 3c1c7...fc1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 8-month sleep regression? Min er 7,5 mnd og er lys våken 01-05 hver eneste natt. Klar for morgen 0630. Har vært slik i 14 dager 😩 Anonymkode: 3c1c7...fc1 Omg... Det er helt crazy... Hva gjør du om nettene da? Bysser? Får du avlastning av noen? Ts Anonymkode: 67ba1...1c3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg... Det er helt crazy... Hva gjør du om nettene da? Bysser? Får du avlastning av noen? Ts Anonymkode: 67ba1...1c3 Nei, han gråter ikke - han bare turner og herjer.. Så jeg orker ikke bysse, for han er så tung og jeg har så vondt i ryggen av all bæringen fra før 😩 Men han skal turne OPPÅ meg da, hyler hvis jeg legger han i sin egen seng. Så da ligger jeg der da og er klatrestativ, har prøvd alt for å få han til å sovne igjen (amming, byssing osv) tidligere men ingenting funker. Så nå bare venter jeg på at det skal gå over. Nja, faren er offshore og dette begynte natta etter han reiste 😅 Mormoren passet han på dagtid lørdag og søndag, men det blir jo ikke helt det samme som nattesøvn. Så her i huset handler det nå bare om å overleve frem til faren kommer hjem til helga 🥱 Anonymkode: 3c1c7...fc1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han gråter ikke - han bare turner og herjer.. Så jeg orker ikke bysse, for han er så tung og jeg har så vondt i ryggen av all bæringen fra før 😩 Men han skal turne OPPÅ meg da, hyler hvis jeg legger han i sin egen seng. Så da ligger jeg der da og er klatrestativ, har prøvd alt for å få han til å sovne igjen (amming, byssing osv) tidligere men ingenting funker. Så nå bare venter jeg på at det skal gå over. Nja, faren er offshore og dette begynte natta etter han reiste 😅 Mormoren passet han på dagtid lørdag og søndag, men det blir jo ikke helt det samme som nattesøvn. Så her i huset handler det nå bare om å overleve frem til faren kommer hjem til helga 🥱 Anonymkode: 3c1c7...fc1 Oi! Tar av meg hatten for deg ❤ Her skal jeg definitivt ikke klage, barnefar er hjemme, og drar sin del av lasset 🙌 Da får du i det minste sovet til helgen 👏🙌 Ts Anonymkode: 67ba1...1c3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Tar av meg hatten for deg ❤ Her skal jeg definitivt ikke klage, barnefar er hjemme, og drar sin del av lasset 🙌 Da får du i det minste sovet til helgen 👏🙌 Ts Anonymkode: 67ba1...1c3 Ja jo altså jeg er ikke noen supermamma må om dagen, det handler som sagt bare om å overleve 😂 Ja jeg teller sekunder til helikopteret hans lander 🙈😂😍 Anonymkode: 3c1c7...fc1
Porkupine Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Det er nok 8 month sleep regression, ja. Det går over i løpet av noen uker. Veldig slitsomt mens det står på. Sover baby på eget rom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå