AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Vi i gjengen min hang veldig ofte med venninna mi før hun hadde barn på fest og fritid. Vi er foresatt gode venner men vi pleier ikke å invitere henne ofte på fest og spontane turer osv siden hun aldri har tid nesten men jeg tar meg tur innom henne av og til siden hun er min venn. Men hun sender ofte snap om «ty inv» når jeg og vennene mine lager fester og en av de sender snap om festen. Som får meg til og få bitte litt dårlig samvittighet. Men nå i det siste har hun laget sine egne fester og små drikking hos henne uten at jeg eller vi andre har blitt invitert. Men jeg er mest små sårt siden hun ikke har spurt meg om å være med.. eller var det litt payback av henne? Hva kan jeg si til henne? Anonymkode: d5e99...1dc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Absolutt pay-back. En inviterer venner med barn, selvfølgelig. Klart om en har prøvd å invitere 20-30 ganger på 2-4 år og vedkommende alltid sier Nei og aldri kan, aldri tar iniativ - da er det lov å droppe. Men ellers; så tenker jeg dere har godt av å føle hvordan hun har følt det. Anonymkode: 3a7b5...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Hun sa jo i fra til dere da, burde ikke komme som en stor overraskelse. Anonymkode: d3089...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Dere bør ikke eksludere bare fordi hun har fått barn. Jeg inviterer venninnen min med barn på lik linje med andre, så kommer hun hvis hun kan. Anonymkode: 198ca...2df 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #5 Skrevet 10. juli 2020 Dårlig gjort å slutte å invitere henne etter at hun fikk barn. Selvfølgelig kan hun ikke alltid komme når hun har barn. Syns det var til pass at hun ikke inviterte dere, då får dere føle på hvordan dere har fått henne til å føle seg. Anonymkode: 4d74e...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå