Gjest neiognei Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 har fått diare og skal jobbe. hva gjør jeg?dette er skrekken som man ikke engang tørrå tenke på...........
Areola Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Imodium! Fåes kjøpt uten resept på apotek. Da tettes det igjen, skal du se!
Pleier Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Og hvis diarèen ikke blir borte etter en stund, så ta en tur til legen
Dagoberta Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Og ligg unna melkeprodukter og svisker Biola, Cultura eller andre produkter med melkesyrebakterier er et unntak, det er veldig bra når man har diare eller andre problemer med fordøyelsen, fordi det tilfører fordøyelsesbakterier til bakteriefloraen i tarmene, og dermed hjelper å 'stoppe til' fortere.
Gjest megigjen Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 men jeg skal på jobb imorgen blir det kurert innen det da?
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Har du ikke sett reklamen på TV? Den fyren som står i en kø, og plutselig sier: Å nei! Diare! Prøv det, da vel.
Dagoberta Skrevet 6. juli 2005 #9 Skrevet 6. juli 2005 men jeg skal på jobb imorgen blir det kurert innen det da? Jeg ville dratt ut på butikken nå, og kjøpt Biola og hørt om de har Imodium der. Har de ikke Imodium, kan du dra på apoteket i morgen. Det er ikke lett å si om du blir bra til i morgen, det kommer vel an på hva som har forårsaket diareen, men det skader ikke å gjøre et forsøk. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 Har du ikke sett reklamen på TV? Den fyren som står i en kø' date= og plutselig sier: Å nei! Diare! Prøv det, da vel. :o Du tok ordene ut av munnen på meg, skulle skrive det samme! Å NEI! DIARE!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå