AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Hvis han liker å spanke hardt på rumpa, klaske til kinnet mitt, ta tak i hodet mitt og «tvangs» kysse meg, litt kvelertak, lugge i håret, bestemmer hva jeg skal gjøre med han og hvilke stillinger han vil ha meg i? sier han blir provosert hvis jeg ikke adlyder? Jeg har alldri opplevd slik før. Men jeg ble sykt tent og kåt av det. Vil det si jeg liker litt mild BDSM da? Eller dominerende menn? Føler meg litt skamfull og flau som plutselig fant ut jeg tente på slik. skal sies at jeg føler meg trygg med han og når han gjør slik. Han er en elsker. men ble litt overrasket de første gangene når han var så frempå og bestemmende. Men nå elsker jeg det. Er jeg skadet? Anonymkode: 9f45d...92f
LoppeLiten Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Så lenge dere er trygge på hverandre er det vel bare flott? Så lenge han respekterer et nei fra deg om det skulle bli nødvendig. Jeg fortrekker at mannen "tar styringen" og anser meg ikke som skadet av den grunn. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Nei du er ikke skadet. Men dette er virkelig noe dere burde ha pratet om, før han gjorde noe. Spess faceslapping! Snakk med ham, avtal et stopord, og vær sikker på at dette er noe du vil. Anonymkode: 9e157...829 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Ja, han burde nok spurt om faceslapping først. Men jeg har blitt vant til det og tenner nå på det. Men slik som han liker å gjøre, er det litt BDSM? Eller er han bare dominerende? Anonymkode: 9f45d...92f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Hva er d`en I bdsm? Sukk. Uten skikkelig samtykke, er det ikke bdsm men vold. Han hadde ikke ditt samtykke, så teknisk sett utøvet han vold mot deg. Anonymkode: 9e157...829 5
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han liker å spanke hardt på rumpa, klaske til kinnet mitt, ta tak i hodet mitt og «tvangs» kysse meg, litt kvelertak, lugge i håret, bestemmer hva jeg skal gjøre med han og hvilke stillinger han vil ha meg i? sier han blir provosert hvis jeg ikke adlyder? Jeg har alldri opplevd slik før. Men jeg ble sykt tent og kåt av det. Vil det si jeg liker litt mild BDSM da? Eller dominerende menn? Føler meg litt skamfull og flau som plutselig fant ut jeg tente på slik. skal sies at jeg føler meg trygg med han og når han gjør slik. Han er en elsker. men ble litt overrasket de første gangene når han var så frempå og bestemmende. Men nå elsker jeg det. Er jeg skadet? Anonymkode: 9f45d...92f Du er ikke skadet. Dersom dere skal utvikle dette videre, bør dere kanskje snakke sammen om grenser, safewords og lignende. Lykke til med utforskningen! Deilig med sex som setter litt merker på kroppen!😎
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er d`en I bdsm? Sukk. Uten skikkelig samtykke, er det ikke bdsm men vold. Han hadde ikke ditt samtykke, så teknisk sett utøvet han vold mot deg. Anonymkode: 9e157...829 For min del er det så mye mer tennende når jeg ikke har gitt verbalt samtykke. Er jeg med en naturlig dominant fyr lar jeg han gjøre det han vil, sier heller klart nei eller fysisk stopper han hvis det går forbi mine grenser, de fleste skjønner en hard albue om de ikke fikk med seg "slutt!". Takler for eksempel ikke å bli spyttet på/pisset på, da svarer jeg heller med å gjøre det på han (så lenge det ikke er i min seng) hvis noen har et sånt kink. Anonymkode: 781f9...ab9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 En en fyr "naturlig Dominant", så vil han aldri gjør noe, uten å ha pratet om det først. For i finne grenser og kinks. Sette kodeord og være trygge på hverandre. Anonymkode: 9e157...829 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Ja det er BDSM. Aner ikke om man alltid må snakke om ting. Har aldri hatt et sånt forhold selv, er interessert, men tenker også at samtalene rundt det sikkert er kleine. Anonymkode: 404e2...4c4
Jubatus Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er BDSM. Aner ikke om man alltid må snakke om ting. Har aldri hatt et sånt forhold selv, er interessert, men tenker også at samtalene rundt det sikkert er kleine. Anonymkode: 404e2...4c4 For all del, samtaler om preferanser kan alltid være kleine, uavhengig om det er bdsm det er snakk om eller ikke. Ved å dele fetisjer eller preferanser risikerer man at motparten reagerer på en måte man ikke liker/håper på. Det er likevel utrolig viktig at man har et avklart forhold når det kommer til BDSM, fordi det kan være en hårfin balansegang mellom det som anses som lek og overgrep. Stikkordene er SSS(sunn, sikker, samtykkende). BDSM kan på.mange måter være en risikosport, og da er det utrolig viktig at begge parter har et avklart forhold til hverandre og ikke minst hva man gjør i etterkant, og hvis noe går galt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Jubatus skrev: For all del, samtaler om preferanser kan alltid være kleine, uavhengig om det er bdsm det er snakk om eller ikke. Ved å dele fetisjer eller preferanser risikerer man at motparten reagerer på en måte man ikke liker/håper på. Det er likevel utrolig viktig at man har et avklart forhold når det kommer til BDSM, fordi det kan være en hårfin balansegang mellom det som anses som lek og overgrep. Stikkordene er SSS(sunn, sikker, samtykkende). BDSM kan på.mange måter være en risikosport, og da er det utrolig viktig at begge parter har et avklart forhold til hverandre og ikke minst hva man gjør i etterkant, og hvis noe går galt. Ja, jeg skjønner det... finnes det noe slags kurs i dette, som par kanskje kan dra på sammen? Anonymkode: 404e2...4c4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Om dere ikke snakket om dette og ikke avtalte et stoppord først, ville jeg blitt redd og løpt. Blir veldig skeptisk av at du skriver at han blir provosert om du ikke adlyder, med mindre det er en del av en avtalt lek. Anonymkode: a736a...af2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er BDSM. Aner ikke om man alltid må snakke om ting. Har aldri hatt et sånt forhold selv, er interessert, men tenker også at samtalene rundt det sikkert er kleine. Anonymkode: 404e2...4c4 Vi er voksne mennesker, samtaler om sex er ikke kleine. De er viktige, for å ikke krysse grenser. Anonymkode: 9e157...829 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 På 6.7.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev: Hvis han liker å spanke hardt på rumpa, klaske til kinnet mitt, ta tak i hodet mitt og «tvangs» kysse meg, litt kvelertak, lugge i håret, bestemmer hva jeg skal gjøre med han og hvilke stillinger han vil ha meg i? sier han blir provosert hvis jeg ikke adlyder? Jeg har alldri opplevd slik før. Men jeg ble sykt tent og kåt av det. Vil det si jeg liker litt mild BDSM da? Eller dominerende menn? Føler meg litt skamfull og flau som plutselig fant ut jeg tente på slik. skal sies at jeg føler meg trygg med han og når han gjør slik. Han er en elsker. men ble litt overrasket de første gangene når han var så frempå og bestemmende. Men nå elsker jeg det. Er jeg skadet? Anonymkode: 9f45d...92f nei du er ikke skadet.. nyt det 👍 Anonymkode: 070f8...994
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Er samtaler om sex kleint? Jeg synes det er ekstremt opphissende. Og man kommer nærmere hverandre. Ja, det er BDSM, men han burde ha sjekket med deg først, hva hvis du hadde reagert negativt på det? Da ville det ha vært vold. BDSM står for Bondage/Discipline Dominance/Submission Sadism/Masochism. Seksuell dominans hører derfor inn under BDSM. Anonymkode: be03a...750
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er BDSM, men han burde ha sjekket med deg først, hva hvis du hadde reagert negativt på det? Da ville det ha vært vold. Siden han ikke hadde samtykke, er det faktisk vold. Han var bare heldig at hun likte det. Anonymkode: 9e157...829 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden han ikke hadde samtykke, er det faktisk vold. Han var bare heldig at hun likte det. Anonymkode: 9e157...829 Kanskje er han faktisk flink på å tolke signaler og at de kommuniserte med kroppsspråk. Anonymkode: 404e2...4c4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje er han faktisk flink på å tolke signaler og at de kommuniserte med kroppsspråk. Anonymkode: 404e2...4c4 Hun vet ikke engang hva hun har gjort. Det er ikke informert samtykke! Hadde dette gått galt, hadde hun fint kunnet anmelde Anonymkode: 9e157...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå