AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har merket dette. Men lurer på om det bare er tilfeldig. Skulle ønske norske menn var litt mer dominerende og frempå, slik de utlandske menn jeg har vært med. Hva kommer dette av tro? Føler også de er mer for analsex og rimming, og mild BDSM. Elsker det jeg da. Disse utenlandske mennene var litt mørkhudet. Kom fra Tyrkia og Iran/Irak. Noen meninger? Anonymkode: 5e7ed...f41
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Vet ikke. Har meg ikke med andre enn hvite. Anonymkode: a1030...773 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Har meg ikke med andre enn hvite. Anonymkode: a1030...773 Why? Anonymkode: 5e7ed...f41
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Helt klart. Norske menn er puslete i senga sammenlignet med menn fra spesielt Middelhavet og Afrika. Anonymkode: 4dbd1...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Why? Anonymkode: 5e7ed...f41 Fordi det er det jeg finner attraktivt. For all del, det finnes masse hvite utlendinger og, men det virket ikke som det var de du siktet til med innlegget ditt. De hvite utlendingene jeg har ligget med har vært like de norske. Anonymkode: a1030...773 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Etter at jeg fant BDSM, har jeg hatt 3 mannlige partnere. 2 av dem var dominante, begge norske. Siste var ikke norsk, og ikke dominant, selv om han påstod så. Anonymkode: c227b...614 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Uten å være bombesikker vil jeg tro at disse tyrkiske og irakiske muligens har et helt annet syn på kvinner. Ikke samme respekt for kvinner som europeiske menn, og dermed er mer dominante og brutale. Correct me if I’m wrong. Anonymkode: b5624...531 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 Her har trådstarter en agenda tydeligvis. Anonymkode: 29c0c...539 2
molo80 Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 Er helt uenig.. Har hatt tyrkisk, spansk og engelsk kjæreste.. Min norske, nåværende kjæreste er bedre enn alle av dem. Er ikke ei BDSM-jente, men syns lidenskap er viktig. 3
Hunmedham Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Er "dominerende og frempå" det samme som "god i senga"? Dette er vel en smakssak. Jeg liker ikke å ligge med dominerende menn. I sex liker jeg at partene er likeverdige, dessuten er jeg litt dominerende selv. 2
Fuckman1983 Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse utenlandske mennene var litt mørkhudet. Kom fra Tyrkia og Iran/Irak. Noen meninger? Anonymkode: 5e7ed...f41 Det er ingen hemmelighet at en del muslimske menn har liten respekt for kvinner, og da spesielt vestlige kvinner som ofte blir betraktet som «horer» i deres øyne. Så da blir vel behandlingen i senga røffere, slik som du beskriver. 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 Eneste annet enn hvit jeg har "prøvd" var asiatisk og en halvt asiatisk, da jeg bodde i hjemlandet. Kunne aldri tenke å ligge med araber, inder eller svart. Anonymkode: b139a...521 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #13 Skrevet 7. juli 2020 Det er like mange norske, svenske, danske menn som ikke har særlig respekt for kvinner som er røffe i håndteringen også. Kanskje grunnen til at TS og andre har truffet de utenlandske er at de har vært tilgjengelige der? Jeg tror ikke avstamming har så mye med seksuelle preferanser å gjøre som personlighet, arv og miljø ø og skada folk finner man vel egentlig overalt.. Anonymkode: f0089...f2e
Fuckman1983 Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er like mange norske, svenske, danske menn som ikke har særlig respekt for kvinner som er røffe i håndteringen også. Anonymkode: f0089...f2e Like mange er det definitivt ikke. I de fleste muslimske land blir kvinner sett på som "annenrangs" borgere, og det er deres egne. Mange av dem har null respekt for vestlige/skandinaviske kvinner, og behandler der deretter. Prøv å ta med en blond kjæreste til f.eks. Egypt eller Tunisia og gå ute på kvelden. Blikkene, kommentarene og t.o.m. berøringen hun får fra disse mennene sier alt annet enn respekt. 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 3 timer siden, Fuckman1983 skrev: Det er ingen hemmelighet at en del muslimske menn har liten respekt for kvinner, og da spesielt vestlige kvinner som ofte blir betraktet som «horer» i deres øyne. Så da blir vel behandlingen i senga røffere, slik som du beskriver. Er ikke for ingenting at mange feminister og karrierekvinner drar på ferie til disse landene for å "ta`n helt ut" en gang i blandt. Ja, til og med gifte/samboende på venninnetur. Anonymkode: 12714...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Har meg ikke med andre enn hvite. Anonymkode: a1030...773 Tror du alle hvite mennesker er nordmenn? Anonymkode: c4110...7c8
Blue Berry Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Fuckman1983 skrev: Like mange er det definitivt ikke. I de fleste muslimske land blir kvinner sett på som "annenrangs" borgere, og det er deres egne. Mange av dem har null respekt for vestlige/skandinaviske kvinner, og behandler der deretter. Prøv å ta med en blond kjæreste til f.eks. Egypt eller Tunisia og gå ute på kvelden. Blikkene, kommentarene og t.o.m. berøringen hun får fra disse mennene sier alt annet enn respekt. Har du opplevd dette selv? Jeg er blond og har bodd i Tunisia(min mann er fra en av nabolandene). Aldri opplevd at noen er ekle mot meg der, aldri tatt på meg! Glaner fælt ja
Gjest Villja Skrevet 7. juli 2020 #18 Skrevet 7. juli 2020 3 timer siden, Fuckman1983 skrev: Det er ingen hemmelighet at en del muslimske menn har liten respekt for kvinner, og da spesielt vestlige kvinner som ofte blir betraktet som «horer» i deres øyne. Så da blir vel behandlingen i senga røffere, slik som du beskriver. Og du kaller deg Fuckman...
Fuckman1983 Skrevet 7. juli 2020 #19 Skrevet 7. juli 2020 42 minutter siden, Absurdah skrev: Har du opplevd dette selv? Jeg er blond og har bodd i Tunisia(min mann er fra en av nabolandene). Aldri opplevd at noen er ekle mot meg der, aldri tatt på meg! Glaner fælt ja Det har jeg, både i Tunisia og Egypt. Endte opp med at dama mi og dama til kompisen min ikke en gang ville gå på butikken alene fordi folk ikke aksepterte deres grenser. Mannen i kassa ga det til og med "kjeft" for at de gikk i butikken uten en mann ved deres side. Det er jo også konstatert at egyptiske kvinner føler seg usikre alene på gaten i Egypt. De har null respekt for dem, og i hvert fall ikke blondiner. Her er et at mange eksempler man kan finne på nettet: 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #20 Skrevet 7. juli 2020 Ville aldri hatt sex med menn fra muslimske land, de er jo ofte rasistiske og har en primitiv kultur. Tror nok ikke de forstår bdsm. Jeg er bdsm-er, og har kun hatt norske dominerende menn som partnere. Anonymkode: 7fcd9...7ff 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå