Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Er på andre runde Letrozol, denne gangen dobbel dose. 

Jeg fikk positiv El test syklusdag 16 & 17 og hadde en del smerter på fra dag 17, og har det forsatt nå på dag 21. Kjenner det kun på høyre side, og det kommer og går, litt bankende smerte. El testene er ikke positive, men test streken er forsatt sterk. 

Hva kan dette komme av? Er det mulig at egget er for stort og sitter fast? Kan kroppen ha problemer med å slippe egget? Eller er dette normalt å kan komme av hormoner? 

Er veldig bekymret, og redd for at egget sitter fast der 🙈

Anonymkode: 4643d...96e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er en ganske vanlig bivirkning. Egget er nok slept ;) 

Anonymkode: dc0f3...399

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Hei 

Er på andre runde Letrozol, denne gangen dobbel dose. 

Jeg fikk positiv El test syklusdag 16 & 17 og hadde en del smerter på fra dag 17, og har det forsatt nå på dag 21. Kjenner det kun på høyre side, og det kommer og går, litt bankende smerte. El testene er ikke positive, men test streken er forsatt sterk. 

Hva kan dette komme av? Er det mulig at egget er for stort og sitter fast? Kan kroppen ha problemer med å slippe egget? Eller er dette normalt å kan komme av hormoner? 

Er veldig bekymret, og redd for at egget sitter fast der 🙈

Jeg har hatt sterke murrende smerter fra eggstokken flere dager etter 5 dagers Letrozol kur. Positiv eggløsning test CD 20. Jeg har også slike bekymringer,men smertene har gått over etter eggløsning for min del. 

Anonymkode: cc675...df3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var tilfeldigvis på en ultralyd noen dager etter el på dobbel dose letrozol. Den måneden hadde jeg virkelig kjent eggløsningen og hadde ubehag i venstre eggstokk i dagesvis etterpå. 

Gyn kommenterte at egget var stort, så stort at han lurte på om det kunne være befruktet (det var ikke mulig, og det var det ikke heller), det var tydelig på eggstokken at eggløsning hadde vært, og han sa at sannsynligvis var eggstokken nærmest som et blåmerke pga eggløsningen. 

Ubehaget gikk over etter noen dager. :)

Anonymkode: 894c9...90c

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Er en ganske vanlig bivirkning. Egget er nok slept ;) 

Anonymkode: dc0f3...399

Takk for svar 😊

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var tilfeldigvis på en ultralyd noen dager etter el på dobbel dose letrozol. Den måneden hadde jeg virkelig kjent eggløsningen og hadde ubehag i venstre eggstokk i dagesvis etterpå. 

Gyn kommenterte at egget var stort, så stort at han lurte på om det kunne være befruktet (det var ikke mulig, og det var det ikke heller), det var tydelig på eggstokken at eggløsning hadde vært, og han sa at sannsynligvis var eggstokken nærmest som et blåmerke pga eggløsningen. 

Ubehaget gikk over etter noen dager. :)

Anonymkode: 894c9...90c

Oj, kanskje det som har skjedd her og da. Håper det er befruktet og på vei nedover 😂🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...