Gå til innhold

Antistofftest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har tatt antistofftest hos fastlege: hva betalte dere for testen? Tok det lang tid før dere fikk svar? Og ikke minst, hadde dere antistoffer?😎

Anonymkode: 6e6ab...e82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok den ikke hos fastlege, men hjemme. Fikk svar etter en uke. Hadde ikke antistoffer.

Anonymkode: 04865...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tok den ikke hos fastlege, men hjemme. Fikk svar etter en uke. Hadde ikke antistoffer.

Og betalte 399

AnonymBruker
Skrevet

Har dere som har tatt testen hatt corona, altså bekreftet ved test eller har dere bare hatt mistanke?

Anonymkode: ceee4...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den hjemmetesten via spytt som skulle komme? Leste om den for en stund siden. Jeg skal ta den hos fastlegen i morgen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den hjemmetesten via spytt som skulle komme? Leste om den for en stund siden. Jeg skal ta den hos fastlegen i morgen. 

Jeg tok en hvor jeg stakk fingeren og sendte inn to dråper blod 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok det privat, kostet 750. Og ja, jeg hadde antistoffer. Hadde vært i nærkontakt med en som fikk påvist korona i mars. Flere som var i samme møte har også påvist antistoffer. Det var som en mild forkjølelse der jeg hostet i fire dager. 100% frisk idag. Det samme gjelder de 7 andre som jeg kjenner. Tror mørketallene i Norge er store for det gir for de fleste veldig milde symptomer. 

Anonymkode: e7a04...172

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært nå å tatt blodprøve hos fastlegen. Kostet under en hundrings og får svar før helga alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok blodprøve hos fastlege. Kostet ingenting; men jeg har frikort.

Hadde ikke antistoffer

Anonymkode: 96548...5ce

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok det privat, kostet 750. Og ja, jeg hadde antistoffer. Hadde vært i nærkontakt med en som fikk påvist korona i mars. Flere som var i samme møte har også påvist antistoffer. Det var som en mild forkjølelse der jeg hostet i fire dager. 100% frisk idag. Det samme gjelder de 7 andre som jeg kjenner. Tror mørketallene i Norge er store for det gir for de fleste veldig milde symptomer. 

Ble du/dere overrasket over at dere fikk påvist antistoffer?

Anonymkode: f1dd7...976

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble du/dere overrasket over at dere fikk påvist antistoffer?

Nei, vi hadde mistenkt at vi hadde hatt det. Bare godt å vite at vi har vært igjennom det og knapt merket noe som helst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi hadde mistenkt at vi hadde hatt det. Bare godt å vite at vi har vært igjennom det og knapt merket noe som helst. 

Jeg har også hatt det. Er 45 år og hadde litt feber et par dager. Jobbet nesten som normalt på hjemmekontoret, men sov litt mer enn normalt. Vil karakterisere viruset som en litt sterk forkjølelse. Sammenlignet med influensa som jeg har hatt et par ganger var dette viruset mye svakere.

Anonymkode: d8ab1...c84

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det å få svar på prøven?

Jeg hadde en merkelig form for forkjølelse i april og vurderer å teste meg for antistoffer. Det er, så vidt jeg vet, ingen kjente tilfeller rundt meg, men hadde vært interessant å vite om det var det jeg hadde.

• Opprett ny...