Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er uføretrygdet og venter på en erstatning på ca 750.000. Jeg har bestemt meg for å pusse opp leiligheten, men ønsker også å kunne starte et lite firma hvor jeg f.eks driver med noe salg over Internett, men jeg lurer på hva det kan være lurt å selge? Noen tips? 

Anonymkode: 6f814...d16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er verdt å satse penga på dette. 

Så ufattelig mange har prøvd og ca ingen har klart det, de fleste går kun i minus.

Men om du skal prøve så kan du jo selge sånn koreansk hudpleie eller noe i den kategorien. Om du ønsker da

Anonymkode: e86bb...e03

AnonymBruker
Skrevet

Å drive en nettbutikk er ikke så enkelt som det høres ut.

Anonymkode: 4b8e7...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du seriøst er interessert begynn å les deg opp på markedsføring.

Anonymkode: 4b8e7...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Det er visst en del penger å tjene på å selge mark til fiskere har jeg hørt. Vet ikke om det stemmer, og det egner seg kanskje ikke som nettbutikk, men koster ikke noe særlig å prøve... Skummelt å satse på nettbutikk med varebeholdning osv. 750 000,- er ikke så veldig mye penger egentlig.

Anonymkode: 7b6a9...33d

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel sikkert en grunn til at du er uføretrygdet. Og det er også lurt å ha i bakhodet at de aller fleste som starter for seg selv ikke får det til å lønne seg noe særlig.

Det er vanskelig å komme med tips til hva du kan selge, og sjansene for at det blir vellykket øker jo mer du kan om varen/produktene du selger, og jo mer du kan vise verden at akkurat det du selger er unikt.

Men jeg ønsker deg lykke til! Er inspirerende å høre om mennesker som velger å satse, og ikke bare setter seg ned med en gang trygda er sikret.

Anonymkode: 50e03...144

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk opp erstatningen din! Bruk god tid på å tenke og rådfør deg med flere økonomiske rådgivere som kan gi deg råd om mest mulig avkastning på pengene. De har også økonomiske rådgivere i NAV.

Husk du får svært lite pensjon som ufør og du skal leve ok i alderdommen også.

Anonymkode: a5284...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...