AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Har hørt flere si at deres barn elsket barnehagen fra dag 1. At de var veldig klar for å begynne. Noen flere med sånne barn? Anonymkode: 43e4f...003
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Jepp, min eldste var slik. Tilvenning gikk kjempefint han var kjempeglad for å leke med mange andre barn og opplegget i barnehagen med samlingsstund osv. Med yngste tok det ca 3 uker, så var hun smørblid da vi leverte og trivdes veldig godt etter det. Anonymkode: 21422...6fc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Topp fra første dag, dagen etter ettårsdagen. Halvannet nå, og det går enda bedre. Anonymkode: 52b8c...ead 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Ja, han stortrivdes i barnehagen fra starten av 💕 Hadde så mye energi at det passet han midt i blinken. Anonymkode: f69d2...db0
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Min var sånn. Dag 3 under tilvenning så elsket ham barnehagen ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Yep. Trivdes fra dag 1. Var 13 mnd. Anonymkode: 7a4cd...b4f
Heisenberg Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Har mange barn men for å ta de to yngste. Den eldste av dem begynte når hen var 2 år og 4 mnd. Er reservert og skeptisk av natur og brukte noe tid på å venne seg til barnehagen. Det gikk greit etter hvert men har hatt flere perioder med gråt ved levering selv etter over et år i barnehagen. Yngste var 1 år og 3 mnd og var «klar» fra dag 1. Men av personlighet er di også diametralt forskjellige. Yngst er utadvendt, uredd og glad i liv og røre.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Min var også sånn! Han var 16 mnd. da han startet. Allerede da vi var på barnehagebesøk da han var rundt 12 mnd. ålte han seg opp til de ansatte og ville bli båret av dem (kunne ikke gå ennå). De ansatte mente at han virket veeeeldig klar allerede da. Han er like glad i barnehagen ennå - to år gammel. Anonymkode: 998bf...0be
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Min eldste elsket bhg fra hun begynte 11 mnd gammel. Hun var yngst lenge og en liten maskot for både barn og voksne. Fikk masse oppmerksomhet og omsorg hele dagen. Anonymkode: df9ab...fa6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Begge guttene mine har elsket barnehagen fra dag 1. Datteren min har nok brukt mer tid og har alltid gledet seg til "fri"... Anonymkode: e7a44...20b
Xfreya Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Sønnen min begynte da han var 11.5 måneder, og ped leder så han hadde en" perfekt " tilvenning. Vi hadde vært mye i åpen barnehage først, så det eneste nye var at mamma ikke var der. Tydelig at han elsker barnehagen, han er en sosial og trygg liten fyr.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Barnehagen er mest for de utadvendte og sosiale barna med mye energi. Passer ikke like godt for de introverte som har mer behov for egentid og stillere omgivelser. Altså er det personavhengig hvorvidt en ettåring er «klar» for barnehage Anonymkode: 64052...a50
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 Eldste begynte da han var 20 mnd, og det var en dårlig start. Yngste begynte når han var 11 mnd og storkoste seg fra første stund. (Tror ikke at alderen var den store faktoren her, men mer personlighet) Anonymkode: c477f...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 Min gutt begynte da han akkurat var fylt 2. Løp rett inn og begynte å leke, etter 5 minutter sa han at jeg kunne gå. Det kunne jeg ikke da vi måtte følge barnehagens tilvenningsplan. Han var kjempeskuffet da han måtte bli med meg hjem etter en time, og overlykkelig da han fikk være lenger de neste dagene. Anonymkode: 16c41...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 Etter halvannen måte så jeg på hele jenta at hun stortrivdes 😊😊😊 selvom hun ikke vil dit om morgenen. Anonymkode: 8888c...5ab
Marisana Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 Min gjorde det. Begynte da hun var 13 måneder, gikk strålende fra dag en. Elsker fortsatt barnehagen, og løper ut i gangen for å hente skoene sine hvis jeg sier vi skal i barnehagen, og har nesten ikke tid til å si hade når hun blir levert til gjengjeld så løper hun i armene mine når hun blir hentet 💕 var redd hun kanskje måtte ha ny tilvenning da bhg stengte i mars pga korona (hun begynte i januar, så hun fikk kun to hele måneder før de stengte), men det gikk også helt supert
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 Begge mine jenter elsket barnehagen. Begynte da de var rundt året. Litt gråt ved levering første dagene, etter det var det full rulle. De er veldig ulike personlighetsmessig, men helt like når det gjelder hvor fornøyd de er med barnehagen😀 Anonymkode: fcc8b...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå