Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å gå til frisør for å klippe tuppene på mitt halvlange hår. De bruker  kanskje 15-20 minutter på å klippe tupper over hele håret, og det betaler jeg 5-600 kr for. 

For å spare penger tenkte jeg at jeg kunne klippe tupper på Cutters, for du betaler jo 299 for 15 minutt. Frisøren kammet håret mitt ned, tok en barbermaskin og bare skar over håret med maskinen og så var jeg ferdig! 

Det tok nøyaktig tre minutter, og hun hadde selvfølgelig skjært bort en del flisete tupper bak, men ikke på sidene og lengre opp. Kan ikke sammenlignes med det som vanlige frisører gjør. 

Jeg følte meg litt snytt men ble jeg såpass paff at jeg ikke sa noe.

Er det sånn de klipper på Cutters? 

Anonymkode: 40787...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ofte sånn...  du finner de som er gode og faktisk bruker den tida de skal, men virker som  mange går kjapt over for å få flest mulig kunder. Mitt inntrykk hvert fall.  Har også en litt negativ erfaring derfra og velger det aldri igjen. Eneste jeg kjenner som er fornøyd er venninne som bare trenger å klippe lugg innimellom 😂

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å gå til frisør for å klippe tuppene på mitt halvlange hår. De bruker  kanskje 15-20 minutter på å klippe tupper over hele håret, og det betaler jeg 5-600 kr for. 

For å spare penger tenkte jeg at jeg kunne klippe tupper på Cutters, for du betaler jo 299 for 15 minutt. Frisøren kammet håret mitt ned, tok en barbermaskin og bare skar over håret med maskinen og så var jeg ferdig! 

Det tok nøyaktig tre minutter, og hun hadde selvfølgelig skjært bort en del flisete tupper bak, men ikke på sidene og lengre opp. Kan ikke sammenlignes med det som vanlige frisører gjør. 

Klassisk Norsk Kvinne: Missfornøyd med frisøren/andre ting, går på internett på klager. Eller syter til en venninne som setter griller i hodet på den som klager.

Du sier det tok 3min, tok du tiden? Det betydde jo at du hadde igjen 12min, dette måte du jo sagt i fra om. Du kunne også fortalt hvordan du ville det skulle klippes.

Når du ikke var fornøyd kunne du klaget.

Du kunne også sagt fra at tiden din ikke var brukt opp.

Så, stå opp for deg selv. Slutt på klag på internett!!

Cutters

https://www.cutters.no/nb/om-oss

15 minutters klipp til høy kvalitet. Er du ikke fornøyd, får du rettingen gratis

Fornøydhetsgaranti

Vi ønsker fornøyde kunder og er derfor svært opptatt av å levere opp til forventningene våre. Satt du igjen med en dårlig opplevelse? Da kommer du tilbake, så ordner vi opp.

Anonymkode: 220eb...902

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo sånn det er på Cutters og de fleste innvandrerfrisører. Jeg klipper meg på slike plasser allikevel da jeg klipper meg såpass ofte at ujevnheter ikke vises.

Anonymkode: 157a0...1fa

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har klippet meg på Cutters mange ganger, og er veldig fornøyd. Har aldri vært misfornøyd etter en klipp der. 
Jeg hr kort hår, og de har brukt 15-20 min hver gang jeg har klippet meg. 

Anonymkode: 55548...a35

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk Norsk Kvinne: Missfornøyd med frisøren/andre ting, går på internett på klager. Eller syter til en venninne som setter griller i hodet på den som klager.

Du sier det tok 3min, tok du tiden? Det betydde jo at du hadde igjen 12min, dette måte du jo sagt i fra om. Du kunne også fortalt hvordan du ville det skulle klippes.

Når du ikke var fornøyd kunne du klaget.

Du kunne også sagt fra at tiden din ikke var brukt opp.

Så, stå opp for deg selv. Slutt på klag på internett!!

Cutters

https://www.cutters.no/nb/om-oss

15 minutters klipp til høy kvalitet. Er du ikke fornøyd, får du rettingen gratis

Fornøydhetsgaranti

Vi ønsker fornøyde kunder og er derfor svært opptatt av å levere opp til forventningene våre. Satt du igjen med en dårlig opplevelse? Da kommer du tilbake, så ordner vi opp.

Ts her.

Jeg visste ikke hva jeg kunne forvente derfor spurte jeg her inne. Det skal jo være samlebåndsklipp har jeg hørt.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Jeg visste ikke hva jeg kunne forvente derfor spurte jeg her inne. Det skal jo være samlebåndsklipp har jeg hørt.. 

Jaha? Du må jo lese om konseptet da, du må jo vite hva du går til.

Hva forventer du for 299kr?

"Har jeg hørt"....man hører mye der ute. Men stemmer det.

Jeg har hørt at noen er fornøyd med cutters. Fordi uansett hvilke serviceyrke du går til så er det avhengig av personen du møter på! 🙂 

Min faste frisør er en som koster 250kr, han er fra syria. Klippet meg hver mnd i 5år cirka, strålende fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

100 kroner minuttet altså. Har frisørene legelønn eller er det arbeidsgiveren som raker inn for alt arbeidet de gjør?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Du må jo lese om konseptet da, du må jo vite hva du går til.

Hva forventer du for 299kr?

"Har jeg hørt"....man hører mye der ute. Men stemmer det.

Jeg har hørt at noen er fornøyd med cutters. Fordi uansett hvilke serviceyrke du går til så er det avhengig av personen du møter på! 🙂 

Min faste frisør er en som koster 250kr, han er fra syria. Klippet meg hver mnd i 5år cirka, strålende fornøyd.

Han bruker sikkert lengre tid enn 15 min.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...