AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #101 Skrevet 7. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og igjen insisterer du på å være forurettet, uten tanke på at dette faktisk er unomal reaksjon fra din samboers bestemor. Som jeg har sagt tidligere, hadde dette vært normal oppførsel for henne hadde ikke samboeren din blitt sjokkert og lei seg Dere burde heller bli bekymret over adferdsendringen i stedet for å pleie egne såre følelser. Anonymkode: 1489b...96a Rart denne atferdsendringen kun vises i forhold til dette da. For alt annet greier hun å engasjere seg for. Hun er en type som skal bry seg med og legge seg borti alt og ha en finger med i spillet når det gjelder alt mulig annet. Ingenting går hus forbi henne. Så vet ikke jeg, hva jeg skal tenke om det. Anonymkode: 00cd5...327 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #102 Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rart denne atferdsendringen kun vises i forhold til dette da. For alt annet greier hun å engasjere seg for. Hun er en type som skal bry seg med og legge seg borti alt og ha en finger med i spillet når det gjelder alt mulig annet. Ingenting går hus forbi henne. Så vet ikke jeg, hva jeg skal tenke om det. Anonymkode: 00cd5...327 Du trenger faktisk ikkke tenke noe om det i det heletatt! Det er bestemor til bf, så la nå han ta seg av tenkingen. Og om dette plager han også, kan han for eksempel snakke med henne eller sine foreldre, for å høre hva som er problemet. Anonymkode: 1fa20...180 5
Nappetass1 Skrevet 7. juli 2020 #103 Skrevet 7. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart denne atferdsendringen kun vises i forhold til dette da. For alt annet greier hun å engasjere seg for. Hun er en type som skal bry seg med og legge seg borti alt og ha en finger med i spillet når det gjelder alt mulig annet. Ingenting går hus forbi henne. Så vet ikke jeg, hva jeg skal tenke om det. Anonymkode: 00cd5...327 Ok! Siden du har svaret på alt. Kanskje dama ikke synes noe om deg da? Kan ikke skjønne hvorfor😂 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #104 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig så viktig at alle andre gleder seg til at man selv får barn? Selv ville jeg helst ha minst mulig oppmerksomhet da jeg var gravid, husker jeg, spesielt første gangen. Anonymkode: a3c7d...bde Sier IKKE at hun skal glede seg. Men hun kunne spart seg for den kalde mottagelsen vi fikk. Ikke noe moro å fortelle henne ting når det blir mottatt med total likegyldighet. Det finnes en mellomting. Anonymkode: 00cd5...327 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #105 Skrevet 7. juli 2020 Kan du ikke bare gi f... da? Hvorfor skal andres reaksjoner få ødelegge din egen lykke? Det virker så enormt umodent å la noe sånt gå så inn på seg! Jeg lover deg at livet har verre ting i vente for deg enn dette! Anonymkode: 79206...078 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #106 Skrevet 7. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart denne atferdsendringen kun vises i forhold til dette da. For alt annet greier hun å engasjere seg for. Hun er en type som skal bry seg med og legge seg borti alt og ha en finger med i spillet når det gjelder alt mulig annet. Ingenting går hus forbi henne. Så vet ikke jeg, hva jeg skal tenke om det. Anonymkode: 00cd5...327 Nå var det faktisk du som beskrev dette som uvanlig oppførsel for henne. Hvis hun har vært slik hele tiden forstår jeg ikke hvorfor dere hadde store forventninger om en annen reaksjon enn hva dere fikk. Ellers er det ikke uvanlig at endringer skjer i ulike områder av hjernen. Man kan få en mikroskade i området som styrer en egenskap, nens resten av hhernen er uberørt. Men for alle del, hvis du får noe ut av å være såret og forurettet må du gjerne fortsette med det . Ha en riktig fin dag Anonymkode: 1489b...96a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #107 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Kaffefrøken skrev: Du har din fulle rett til å være uenig med meg, men jeg er nysgjerrig på hvorfor du tenker som du gjør. Kanskje vi snakker om forskjellig type følelser, og det er derfor du er uenig med meg? Det er en lang og interessant diskusjon som jeg gjerne skulle hatt med deg utenfor denne tråden Kortversjonen er at min erfaring er at følelsene rundt en person varer mye lenger enn det bevisste minnet om personen, selv om evnen til å uttrykke følelser gjennom mimikk, ord og handling er borte. Et eksempel er han som hadde glemt hele familien sin, og han hadde mistet evnen til å uttrykke følelser. Da han lå for døden hadde han hele familien rundt seg, men en svigerinne han aldri hadde likt ble bedt om å forlate rommet fordi hun gjorde ham urolig. Barnebarnet ga ham derimot ro og trygghet, og satt hele tiden med hånda i sin. Anonymkode: 1489b...96a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #108 Skrevet 7. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier IKKE at hun skal glede seg. Men hun kunne spart seg for den kalde mottagelsen vi fikk. Ikke noe moro å fortelle henne ting når det blir mottatt med total likegyldighet. Det finnes en mellomting. Anonymkode: 00cd5...327 Men nå er det nå en gang slik da, og folk i tråden har gitt deg et drøss med forslag til forklaringer på hvorfor det er slik. Kan du ikke bare slå deg til ro med det? Det er vel ikke verdens undergang at hun ikke reagerte med smil og gratulerer? Kan godt hende hun blir glad og synes det er gøy når barnet kommer likevel, som folk igjen har prøvd å gi deg eksempler på at er veldig vanlig. Ikke alle synes andres graviditeter er særlig spennende, og gamlinger har ofte slutta med å late som om de er engasjerte når de ikke er det. Man kan kalle det uhøflig, eller man kan kalle det ærlig, opp til deg. Anonymkode: a3c7d...bde 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #109 Skrevet 7. juli 2020 Du stiller et spørsmål i overskriften. Du får svar: for mange av oss er ikke dette så rart. Du er selvfølgelig i din fulle rett til å fortsette å synes at det er rart. Neste gang trenger du kanskje ikke spørre Internett, dersom svaret likevel ikke har noe å si for deg. Anonymkode: 4c383...f1a 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #110 Skrevet 7. juli 2020 On 7/6/2020 at 8:47 PM, Frøyamor said: Eller kansje hun har sett så mange barn komme til verden hun rett ikke bryr seg så veeeeldig mye du skulle ønske? Jeg gratulerer aldri folk med graviditet, det er ikke akkurat en stor ære eller en kunst. Folk bærer frem barn hver eneste dag. Ikke bryr jeg meg om det hos andre heller, barn og graviditet er egentlig kun gøy og relevant for foreldrene eventuelt søsken... Du virker jo veldig hyggelig😂 Anonymkode: ab73b...942 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå