AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 ☝️ Ja spørsmålet ligger i overskriften. Ville du hatt beskjed eller bare at mennesket bare ble sakte men sikkert borte? skal sies at det ikke er så mye kontakt i året alikevel, pr dags dato ca 6-7 ganger i året. Anonymkode: 56547...d1b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Om det hadde blitt stille fra noen i min familie så hadde jeg tatt kontakt og spurt hva som skjer. Anonymkode: 5b207...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det hadde blitt stille fra noen i min familie så hadde jeg tatt kontakt og spurt hva som skjer. Anonymkode: 5b207...4d0 Jeg har vært stille i månedsvis og ingen har spurt etter meg. Det har kun vært meg som har tatt kontakt og da når jeg ser jeg ikke er viktig så kan jeg like så godt kutte de ut. Men ville du hatt beskjed om det? Anonymkode: 56547...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært stille i månedsvis og ingen har spurt etter meg. Det har kun vært meg som har tatt kontakt og da når jeg ser jeg ikke er viktig så kan jeg like så godt kutte de ut. Men ville du hatt beskjed om det? Anonymkode: 56547...d1b Hvis ingen spør etter deg på så lang tid så er de ikke noe tap! Å gi beskjed da blir kanskje rart? De kan se på det som et forsøk på å få oppmerksomhet? Jeg vet ikke hva som er greia med din familie. Anonymkode: 5b207...4d0 4
Gjest Blondie65 Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Tror du de forstår hvorfor da? Vil de ikke heller oppfatte dette som "drama" fra deg? Altså: Du har dine gode grunner. De som du allerede har sklidd bort fra vil vel anse det som teit at du forklarer hvorfor, for de vil vel neppe akseptere eller forstå hvorfor? Så, jeg ville nok ikke sagt et pip. Hvis de kontakter deg igjen kan du jo si fra at du ikke er interessert i ytterligere kontakt.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis ingen spør etter deg på så lang tid så er de ikke noe tap! Å gi beskjed da blir kanskje rart? De kan se på det som et forsøk på å få oppmerksomhet? Jeg vet ikke hva som er greia med din familie. Anonymkode: 5b207...4d0 1 time siden, Blondie65 skrev: Tror du de forstår hvorfor da? Vil de ikke heller oppfatte dette som "drama" fra deg? Altså: Du har dine gode grunner. De som du allerede har sklidd bort fra vil vel anse det som teit at du forklarer hvorfor, for de vil vel neppe akseptere eller forstå hvorfor? Så, jeg ville nok ikke sagt et pip. Hvis de kontakter deg igjen kan du jo si fra at du ikke er interessert i ytterligere kontakt. Takk for svar begge to 🙂 Ts Anonymkode: 56547...d1b
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Høres ut som du ønsker kontakt med de, men det går mye en vei.. noe som gjør deg både skuffet, lei deg og sint på de. Du ønsker kanskje ikke å bryte med de, men du ønsker å si fra til de, slik jeg tolker innlegget ditt. hva med å ta kontakt med de å fortelle at du synes det er leit at dere har så lite kontakt? At du savner de og ønsker bedre relasjon? mer du deprimert eller ensom? Da er det lett å tolke deres fravær av kontakt som at det er deg det er galt med og at de ikke bryr seg? En familie er en familie, og den eneste familien du har. Brenner du broer kan du bli veldig ensom Anonymkode: eea00...b1f 1
Random Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært stille i månedsvis og ingen har spurt etter meg. Det har kun vært meg som har tatt kontakt og da når jeg ser jeg ikke er viktig så kan jeg like så godt kutte de ut. Men ville du hatt beskjed om det? Anonymkode: 56547...d1b Har du glemt hvilken tid vi er i? Enkelte er ikke så stor fan av å chatte og prate på telefon så da utgår egentlig menneskelig kontakt nå. Kanskje du har noen som tenker slikt i familien og bare har isolert seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå