AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Del Skrevet 6. juli 2020 Besøkte graven til mine besteforeldre her om dagen og la merke til at mange av gravene rundt var av folk som var født midten av 1800-tallet til begynnelsen av 1900-tallet. Og det var så mange utrolig fine og spesielle navn. Endel så jeg var begynt å bli populære igjen nå, men kanskje ikke disse: Kornelia Konstanse Konrad Annanias Kael Steffine Reinhardt Hulda Jakobine Synneva Flotte navn som jeg håper noen vil fortsette å kalle barna sine! Anonymkode: 26a08...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. juli 2020 #2 Del Skrevet 6. juli 2020 Sliter litt med Annanias, men mange av de andre har jo allerede kommet tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 6. juli 2020 #3 Del Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, ti10 skrev: Sliter litt med Annanias, men mange av de andre har jo allerede kommet tilbake. Hadde endt opp å kalle ungen for ananas halvparten av tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 Kjenner en cornelia fra skoletiden. Men hun er voksen nå. Og Constance har vel blitt mer populært tror jeg. Oldemor het det, så jeg klarer ikke helt å se for meg barn hete det 😆 Anonymkode: f67c7...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Del Skrevet 7. juli 2020 Kjenner faktisk en anna oss, men han er født på 60-tallet. Kjenner ingen jakobine, men en jakoba. Kjenner også tomdamer som heter Hulda og Konstanse. Anonymkode: cec04...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Del Skrevet 8. juli 2020 Konstanse og Kornelia er fine navn. Kjenner små jenter med begge navnene. Anonymkode: 00b7e...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Del Skrevet 8. juli 2020 Kornelia er et navn vi vurderer 😊 Anonymkode: fff34...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå