AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Lå med en fyr i helgen. Vi har kjent hverandre et halvt år nå, vært på date, felles fester og hooket en gang tidligere. Men denne gangen var det ordentlig sex. Etter andre gang ila natten sovnet jeg. Drømte masse rart: At jeg bodde med ham, en tinderdate og masse snåle greier. Tidligere på kvelden hadde jeg kjent masse luft i magen ig var livredd for å fise IRL. Drømte selvfølgelig at jeg prompet skikkelig høyt, og våknet brått! Snudde meg og så at han lå og leste på telefonen. Jeg ble livredd og sa «hei!». Han svarte med «hei» tilbake, men ingen latter. Nå er jeg livredd for at jeg faktisk prompet foran ham. Vi hadde sex en gang til etter det, før jeg dro hjem. Har ikke snakket sammen siden jeg dro i går. Nå tenker jeg at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre og synes jeg er ekkel. Overreagerer jeg eller er dette skikkelig ekkelt om jeg faktisk har prompet? Tror dere ikke han hadde ledd litt i alle fall? Hilsen Frk overtenker Anonymkode: 808af...a67
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Vil tro at han også promper en gang i blant. Anonymkode: 6e296...db6 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Neste gang later du som du sover. Anonymkode: 3817d...334
Gjest MrTeddy29 Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Alle tåler en fjert. Om ikke, så må dem være ganske sensitiv i hodet sitt.. Fjerting e normalt.. Om ei som jeg hadde holdt på med ikke takla det, så hadde jeg mest sannsynligvis dratt fra henne. Man må få ut luft,. og noen ganger kommer det uten forvarsel, spesielt om man sover
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Ikke sak, men skjønner deg Anonymkode: de273...89a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Sånt skjer. Man klarer ikke å stoppe alle. En gang var jeg i gangen på internatet jeg bodde på. Det var stille i gangen, og jeg kikket for å se om noen andre var der. Jeg så ingen, og trodde jeg skulle klare å lure fisen ut forsiktig. Det ble den mest høylytte fisen jeg har sluppet i hele mitt liv. Og jeg hørte noen på et av rommene si. «Hørte du det?» «nei, hva da?» «Det var noen som feis» Jeg skyndte meg å låse meg inn på et toalett like ved, i tilfelle de skulle komme ut og sjekke hvem som feis. Der ble jeg sittende en stund. Jeg gikk forbi rommet til en som var ganske stor, akkurat da jeg feis. Mulig han fikk skylda 😅 Anonymkode: d97bd...f25 4
Fioljenta Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 For mange år siden, var det en som fortalte meg at til og med dronningen promper. Siden har jeg egentlig ikke vært redd for at det skal glippe for meg. Alle tåler en fjert iblant. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Nå har du skrevet minst to jodler og et innlegg her om denne ikke-hendelsen. Frk. Overtenker er i hvert fall riktig tittel. Anonymkode: 0def6...5d9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Alle fiser. Til og med de mest fisefineste fruene man kan tenke seg. Anonymkode: af373...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Jeg tror han vet at du også fiser Anonymkode: 3b85f...9a6 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Alle fiser til og med kongen og dronningen.
Kaffefrøken Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Mest sannsynlig fes du. Men hva så? Jeg skjønner du synes det er pinlig. Det er ikke drømmescenarioet tidlig i datingfasen. Men man fiser ofte om natten. Alle muskler hviler og kroppen slapper av. Du har sikkert holdt inne en god del luft i løpet av kvelden og kanskje syntes det ha vært sjenerende å gå på do til og med. Men det er helt naturlig og ikke noe du bør skamme deg over. Shit happens.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 Tåler han ikke en fjert?? DUMP! Anonymkode: 83061...030 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå