Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! Jeg er 6+1 i dag. Vært dårlig i magen ala løs i magen siden positiv test. Om det er vanlig vet jeg ikke🤷‍♀️ Forventet heller det motsatte slik som deg🙈 

Anonymkode: 98b86...73a

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg hadde det i hvert fall sånn i hele 1.trimester, så tror det er vanlig. Jeg hadde det ikke annenhver dag da, men gikk gjerne med treg mage i 3-5 dager før kroppen "ordnet opp" ved å bli løs og få tømt seg. Problemer med fordøyelsen er dessverre noe som kan vare hele svangerskapet. Jeg sluttet å ha løs mage i 2.trimester, men forstoppelsen fortsatte. 😔

Anonymkode: 88389...4a0

• Liker 1
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er 6+1 i dag. Vært dårlig i magen ala løs i magen siden positiv test. Om det er vanlig vet jeg ikke🤷‍♀️ Forventet heller det motsatte slik som deg🙈 

JEG OG! Er 5+4, og har hatt løs mage siden positiv test. Begynner å bli lei av de smerteriene som plutselig kommer i forkant av dobesøk... Sist gang jeg var gravid, så var jeg bare forstoppet. Finner lite info om løs mage i tidlig graviditet, bare at forstoppelse er veldig vanlig 🙄

Anonymkode: dc60c...5ea

Annonse

Det kalles for obstipasjons diaré, man blir så treg i magen at det kommer kun veldig løs avføring ut før man til slutt får ut det som er hardt. Anbefaler å enten bruke movicol eller duphalac fast, det hjalp meg masse! Ikke bra å være obstipert, kan bli hemorider og rifter bak der og det å sittende presse er ikke bra for kroppen..

• Liker 1
AnonymBruker
2 timer siden, Pentagon skrev:

Det kalles for obstipasjons diaré, man blir så treg i magen at det kommer kun veldig løs avføring ut før man til slutt får ut det som er hardt. Anbefaler å enten bruke movicol eller duphalac fast, det hjalp meg masse! Ikke bra å være obstipert, kan bli hemorider og rifter bak der og det å sittende presse er ikke bra for kroppen..

Ikke TS her altså, men jeg har det jo sånn her hver dag. Virker rart om bajsen min rekker å bli hard så fort 🤔 drikker jo helt syke mengder med vann også, er så tørst hele tiden. Tips til dette? 😂

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke TS her altså, men jeg har det jo sånn her hver dag. Virker rart om bajsen min rekker å bli hard så fort 🤔 drikker jo helt syke mengder med vann også, er så tørst hele tiden. Tips til dette? 😂

Men er du hard i magen hver dag..? Jeg synes movicol hjalp meg veldig bra med å få en mer tilnærmet normal mage i svangerskapet.. 2 poser om dagen brukte jeg

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

JEG OG! Er 5+4, og har hatt løs mage siden positiv test. Begynner å bli lei av de smerteriene som plutselig kommer i forkant av dobesøk... Sist gang jeg var gravid, så var jeg bare forstoppet. Finner lite info om løs mage i tidlig graviditet, bare at forstoppelse er veldig vanlig 🙄

Jeg begynner nesten lure på om det er noe humsk humsk jeg har fått i meg🤷‍♀️ Må akutt på do flere ganger om dagen.. Merkelige greier altså🙈

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det helt likt, 5+5 her. Skikkelig løs mage i et par uker nå. Trodde først jeg hadde begynt å reagere på noe jeg spiste, men fant liksom ikke noen sammenheng der heller.

Anonymkode: ee079...d4c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...