AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Del Skrevet 6. juli 2020 Det eneste jeg ikke forstår i denne videoen, etter ca 19 sek. Anyone? Anonymkode: 057c9...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Del Skrevet 6. juli 2020 . Anonymkode: 057c9...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 Hun (den mørkhårede) sier: "Nej det tror jeg ikke. Når man er tre år? Nåh, hvad sa' han? Hvad sa' du? Undskyld, jeg forstod det ikke." Jeg har bodd i Danmark i snart 10 år, og hadde nok ikke forstått henne de første årene jeg bodde her. Anonymkode: 9a75e...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 Ha ha. Det som er helt sikkert er at dansker og svensker forstår norsk bedre enn de forstår hverandre, og det er egentlig ikke spesielt rart. De har mange ulike ord, samt et helt forskjellig tonefall. Vi nordmenn er preget av både dansk og svensk i vårt språk, så det at vi forstår dem mye bedre enn dem forstår oss er heller ikke spesielt rart. Jeg tror også at vi nordmenn ofte prøver mer å gjøre oss forstått. Bytter ut noen ord når vi snakker med en svenske, eller snakker mer langsomt når vi snakker med en danske. Jeg forstår svensk og dansk like godt, og synes dansk er helt nydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Del Skrevet 7. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun (den mørkhårede) sier: "Nej det tror jeg ikke. Når man er tre år? Nåh, hvad sa' han? Hvad sa' du? Undskyld, jeg forstod det ikke." Jeg har bodd i Danmark i snart 10 år, og hadde nok ikke forstått henne de første årene jeg bodde her. Anonymkode: 9a75e...0c5 Ok, takk. Det var det med tre år jeg ikke fanget opp 😂 Anonymkode: 057c9...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå