Gjest Butterflygirl Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 nå har det gått 4 uker og 3 dager siden jeg fikk mensen. jeg sluttet med pillen før mensen i juni. kan det være derfor? at mensen er ustabil. jeg har jo gjort det samme før. men har aldri opplevd at mensen ikke har kommet. jeg kan vel ikke være gravid? har egentlig ingen symptomer på det eller mens. ikke ømme pupper, men opplevde noe menssmert, på egglederne. er litt irritabel (pms?). så jeg begynner å bli bekymra. kjæresten sier at viburde gå og kjøpe en graviditetstest. men for å være helt ærlig, så tørr jeg ikke ta den. redd for hva resultatet blir.... bruker diane, hvis det spiller noen rolle. sitter her og VIL ha mens...
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Ja, å slutte på pilla kan gi ustabil mens. Men ta en graviditetstest likevel.
Gjest Butterflygirl Skrevet 8. juli 2005 #3 Skrevet 8. juli 2005 Tok en graviditetstest i går. Den var negativ. Til lørdag så er det vel akkurat 5 uker siden jeg fikk mens. Kanskje dra til legen. Jeg håper jeg tok testen riktig. Den er vel ikke veldig følsom? KJøpte den som hete new generation. den billigste.
Gjest Butterflygirl Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Det går bra nå. Fikk mens på fredag. Hehe. Men takk for svar :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå