Gå til innhold

Erfaring med ultralydjordmor i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenkte å bestille time til TUL nå rundt uke 8 for å se at det er liv og at ting stod bra til. 

Noen som har erfaringer med ultralydjordmor i Bergen? Bra/dårlig erfaring, kvalitet på utstyr, service, verdi for pengene m.m. 

Anonymkode: b3178...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var litt senere (uke 12), men var Veldig fornøyd med Anne Vollan på Volvat Laguneparken

Anonymkode: 30201...4ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var hos ultralydjordmor (vesitalehealth) i Sandviken. Jeg var veldig fornøyd. Jordmor til seg god tid og svarte på alle spørsmål jeg hadde. Hun sjekket med lege da hun ikke viste svar på noe spesifikt med medisiner. Det var ganske mye billigere enn time hos Volvat, selv på en lørdag. 

Anonymkode: a9bf1...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var der på TUL ifjor. Veldig fornøyd! Hun tok seg god tid til og vise og forklare hva vi så på skjermen. Utstyret var tilsynelatende nytt, fikk ihvertfall ikke inntrykk av at noe var gammelt/slitt. Veldig hyggelig dame. Hun jobber også på KK. 

Anonymkode: 1138b...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Sønnen min og kjæresten har vært der nylig, i uke 8. De var fornøyde. Fikk både bilder og film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Hvor endte du opp? Har du noen tips?

Anonymkode: 0de0e...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Marit Kipeberg på KK er veldig flink. Anne Wollen og Ayfer Alhirmizi på Volvat også. De to sistnevnte er gynekologer.

Anonymkode: b4275...527

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd jordmor i Sandviken (versitalehelse)  kan virkelig anbefales! Hun er veldig dyktig, tar seg god tid og er imøtekommende. Jeg var hos henne i uke 7 og uke 12. Jeg var så heldig å få henne som ultralyd jordmor når jeg kom på kk for ordinær ultralyd også 😂👌🏼 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min venninne fikk utrolig detaljerte bilder der. Jeg var der i uke 7 bare for å se at embryo var på riktig plass og at hjertet slo. Gikk jo veldig fort å sjekke noe så enkelt men da var det greit at det kostet mye mindre enn volvat! 

I uke 12 var jeg hos mortensen hos sentrumslegene, han er heeeelt fantastisk! Koster ca 1500 men han brukte veldig god tid på å se etter alt man kan se og kommer med mange fine kommentarer. Han er utrolig fin. 

Anonymkode: 9a947...701

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...