Gå til innhold

Til alle som tror vi kan leve som før

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke uenig med deg, men du glemmer at utelivet har viktige arbeidsplasser.

Anonymkode: 21f9a...582

Det kan ikke koste så mye for Norge å gi økonomisk støtte til utelivsarbeidere i denne perioden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Random skrev:

Prater du høyt og tydelig sprer dråpene lenger. Inne må man bruke maske, prat og pust 2 meter, hoste 4 meter, nys 8 meter. Hvis alle må bruke maske slipper man å måtte bruke briller i tillegg.

Men da er vi jo enige, da. Vi snakker jo bare rundt hverandre. Da burde jo det å holde avstand være rimelig logisk? 

Tror befolkningen generelt er mer interessert i å stå bittelitt lengre unna hverandre enn å måtte bruke maske når de skal på butikken. 

Mitt eneste problem med dagens tilstand er alle som skal stå helt oppi meg når jeg er på jobb. Jeg syntes ikke det er greit. 

Anonymkode: df8f4...ba7

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er vi jo enige, da. Vi snakker jo bare rundt hverandre. Da burde jo det å holde avstand være rimelig logisk? 

Tror befolkningen generelt er mer interessert i å stå bittelitt lengre unna hverandre enn å måtte bruke maske når de skal på butikken. 

Mitt eneste problem med dagens tilstand er alle som skal stå helt oppi meg når jeg er på jobb. Jeg syntes ikke det er greit. 

Anonymkode: df8f4...ba7

Da må man holde opptil 8 meter avstand på butikk. Blir umulig. 1 meter pluss maske kan man klare å gjøre.

• Opprett ny...