AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Mener ingenting, så sant du ikke underbygger dine påstander. Anonymkode: cba65...2ad 1
Humle Brumle Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Slapp av mener jeg. Hvordan skal en war on gaming hjelpe folk som blir avhengige av spill? For noen blir gaming noe usunt og en avhengighet. Det blir en psykisk lidelse. For de fleste er det underholdning, en sport, en kunst, en hobby osv. Fint at man anerkjenner negative effekter av videospill, men man trenger ikke overdrive heller. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Gaming er så mye. Mange utvikler egenskaper som er gode å ta med seg videre i livet, og det kan være et pluss for arbeidsgivere. Det kan også gi venner og sterkt samhold. https://www.nrk.no/dokumentar/xl/forst-da-mats-var-dod_-forsto-foreldrene-verdien-av-gamingen-hans-1.14197198 Alt i livet bli en ubalanse og føre til avhengighet. Gaming er neppe mer skadelig enn mye annet. Anonymkode: 481c6...12e 1
Ullvott Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Jeg mener at det er patetisk å forsvare narkotikabruk med at det finnes folk som gamer for mye.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Vi trenger en War on KG. Noen henger her altfor mye, det kan ikke være sunt for psyken. Anonymkode: 02ecd...de9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Toskeskap. Jeg fikk et mye bedre liv når jeg begynte å game. Det er sunt å ha en hobby. Sosialt, krever mye ang psykologi, strategi og taktikk, samt at jeg alltid søker lærdom slik at jeg kan bli bedre. Før kastet jeg bort mye tid ved å sitte passivt å se på film/serie. Jobb og barn er selvsagt viktigst, men det er godt å ha en hobby der det er "meg-tid". Anonymkode: b4237...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Nå begynner jo fler og fler esport-lag å legge inn fysisk trening som en del av forberedelsene i tillegg til at flere og flere idrettslag satser på esport. Om noen år er gaming-stereotypen fra South Park (man with no life) borte. Anonymkode: b8da1...eec
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Et liv i gamingstolen samtidig med et stort inntakt av energidrikker er det beste trikset for å få livsstilssykdommer. Ingen vet vel helt konsekvensene av årevis med spilling, men sunt er det ihvertfall ikke. Anonymkode: f30a1...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Det er ikke fordi de gamer at de ikke får dame. De gamer fordi de ikke får dame. Hva mener du de skal bruke tiden sin på ellers? Anonymkode: cd610...c7e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke fordi de gamer at de ikke får dame. De gamer fordi de ikke får dame. Hva mener du de skal bruke tiden sin på ellers? Anonymkode: cd610...c7e Trene, lese bøker, henge på KG? Anonymkode: cfb92...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke fordi de gamer at de ikke får dame. De gamer fordi de ikke får dame. Hva mener du de skal bruke tiden sin på ellers? Enig. Noe må man fordrive tiden med når de unge damene synes det er langt mer givende å holde på med mobilen og sosiale medier, enn å løfte blikket og være tilstede i den virkelige verden og det som skjer rundt seg. Anonymkode: 4a948...6a5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Et liv i gamingstolen samtidig med et stort inntakt av energidrikker er det beste trikset for å få livsstilssykdommer. Ingen vet vel helt konsekvensene av årevis med spilling, men sunt er det ihvertfall ikke. Anonymkode: f30a1...9a2 Er gamingstolen her byttet ut med kontorstolen? Er det sunnere å sitte i kontorstolen år etter år, tro:-)? Anonymkode: cba65...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå