AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Vi har barn på 3 og 6 år sammen. han dro 1 times flytur unna på date, og dem ble sammen samme dag. Nå er hun på besøk hos han, og han maser om at ungene skal få treffe hun. er jeg urimlig som ikke godtar dette så tidlig? Anonymkode: 754ba...894 2
GammelKaktus Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Herlighet er han en smule tilbakestående eller? Selvsagt er du ikke urimelig. 28
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Oh hell No. Du er absolutt ikke urimelig. Anonymkode: 21c27...dbd 16
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Rent juridisk kan du ikke nekte han, men det er jo helt idiotisk av han å i det heletatt ønske å involvere barna. Har aldri skjønt det der, hvorfor barna på død og liv må involveres fra første stund. Hvorfor kan man ikke bare være kjærester og bli kjent med hverandre først? Jeg må innrømme at jeg tenker mitt om mennesker som stadig må involvere barna i alle de nye forholdene sine, slik at barna på søkt før ørten «steforeldre». Anonymkode: fa38d...93c 12
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Herlighet er han en smule tilbakestående eller? Selvsagt er du ikke urimelig. Ja desverre, han ønsker å være med henne så mye som mulig. Jeg tenker at når du blir sammen med ei som bor så langt unna, og du har 2 småbarn, må han regne med at dem ikke får møtt hverandre så mye den første tiden. han har samhver annenhver helg.. han vil ikke at hun skal reise hjem igjen, ungene skal til han i helgen. ts Anonymkode: 754ba...894
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rent juridisk kan du ikke nekte han, men det er jo helt idiotisk av han å i det heletatt ønske å involvere barna. Har aldri skjønt det der, hvorfor barna på død og liv må involveres fra første stund. Hvorfor kan man ikke bare være kjærester og bli kjent med hverandre først? Jeg må innrømme at jeg tenker mitt om mennesker som stadig må involvere barna i alle de nye forholdene sine, slik at barna på søkt før ørten «steforeldre». Anonymkode: fa38d...93c På sikt får, ikke på søkt før Anonymkode: fa38d...93c
GammelKaktus Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja desverre, han ønsker å være med henne så mye som mulig. Jeg tenker at når du blir sammen med ei som bor så langt unna, og du har 2 småbarn, må han regne med at dem ikke får møtt hverandre så mye den første tiden. han har samhver annenhver helg.. han vil ikke at hun skal reise hjem igjen, ungene skal til han i helgen. ts Anonymkode: 754ba...894 Helt enig, men vi tenker jo fornuftig og på barna, han tenker med det han har mellom beina. 5
Gjest Nina1975 Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Han skjønner nå tydligvis ikke at ungene kommer først. Om han har samværshelg, så får hun reise hjem, eller spør om du kan bytte. Han må jo skjønne at det ikke er bra for ungene å risikere å møte evnt.møte en haug med kjærester. Spør om han hadde godtatt det om det var deg det gjaldt.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja desverre, han ønsker å være med henne så mye som mulig. Jeg tenker at når du blir sammen med ei som bor så langt unna, og du har 2 småbarn, må han regne med at dem ikke får møtt hverandre så mye den første tiden. han har samhver annenhver helg.. han vil ikke at hun skal reise hjem igjen, ungene skal til han i helgen. ts Anonymkode: 754ba...894 Men poenget er jo ikke at han akkurat vil introdusere henne, slik det virket i hovedinnlegget? Det handler om at han vil ha henne lenger på besøk? Vanskelig å vite hvor "skadelig" det vil være. Anonymkode: 1e8a9...2d0
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Til meg er dette helt utelukket. Jeg vet mor til mine barn har allerede involvert 2 stykker inn i livet deres og at de gråter til meg om at du pappa må ikke ordne deg noen dame nei. Vi vil ikke. De vil nok det etter hvert, men det vil ta tid og ikke minst på barnas premisser. Slik det er nå flere år. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men poenget er jo ikke at han akkurat vil introdusere henne, slik det virket i hovedinnlegget? Det handler om at han vil ha henne lenger på besøk? Vanskelig å vite hvor "skadelig" det vil være. Anonymkode: 1e8a9...2d0 Han har spurt meg om ikke ungene kan komme ned til dem, så han får introdusert den nye kjæresten til dem, også kan dem bli kjent. ts Anonymkode: 754ba...894
pia mater Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Herregud hadde ikke introdusert kjæresten min til foreldrene mine etter to uker engang. 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har barn på 3 og 6 år sammen. han dro 1 times flytur unna på date, og dem ble sammen samme dag. Nå er hun på besøk hos han, og han maser om at ungene skal få treffe hun. er jeg urimlig som ikke godtar dette så tidlig? Anonymkode: 754ba...894 Jeg fikk beskjed på fvk at jeg aldri kunne styre hvem barna møter under fars samvær. Anonymkode: e4a20...cec
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har barn på 3 og 6 år sammen. han dro 1 times flytur unna på date, og dem ble sammen samme dag. Nå er hun på besøk hos han, og han maser om at ungene skal få treffe hun. er jeg urimlig som ikke godtar dette så tidlig? Anonymkode: 754ba...894 Jeg er gjerne litt krass nå, men hvordan kan du i det hele tatt lure på om DU er urimelig ?? "Alle" normale foreldre vet at man ikke introduserer nye kjærester etter 2 uker , eller 1 mnd heller . Man venter til man vet at det er et seriøst forhold, fordi barna ikke skal bli forvirret og psykisk ødelagt . Han får la være å ha barna så lenge hun nye er på besøk hos ham. Du må stå på ditt . Skjønner ikke hvordan han som far selv kan synes at dette er greit . Anonymkode: 6f753...c60 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 Jeg tenker i utgangspunktet det er uheldig. Jeg har barn, men er sammen med faren, så vet jo ikke hvordan det er å stå i din situasjon. Men jeg tenker ikke at det er såå skadelig heller da. Bare han forbereder dem på at denne helgen har han også en venninne på besøk. Ville aldri gjort det selv, og syns det er merkelig at denne nye dama ønsker det. Men ville ikke startet en krig over dette akkurat. Anonymkode: d64f6...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #16 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker i utgangspunktet det er uheldig. Jeg har barn, men er sammen med faren, så vet jo ikke hvordan det er å stå i din situasjon. Men jeg tenker ikke at det er såå skadelig heller da. Bare han forbereder dem på at denne helgen har han også en venninne på besøk. Ville aldri gjort det selv, og syns det er merkelig at denne nye dama ønsker det. Men ville ikke startet en krig over dette akkurat. Anonymkode: d64f6...fb6 Han ønsker ikke å si at det er ei venninne.. det er veldig viktig å få frem at det er kjæresten hans. ts Anonymkode: 754ba...894 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Om jeg var kjæresten ville det vært ALT for tidlig og ALT for intenst å skulle hilse på barna etter 14 dager. Hjelpes meg vel! Han høres ikke helt god ut.... Anonymkode: 93f61...516 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 Men dersom du har fortalt ham at du syns det er for tidlig og hvorfor, så er det ikke så mye mer du kan gjøre. Evt foreslå at dere bytter helg denne gangen, så han kan kose seg med sin nye dame alene når hun nå først er her.. Anonymkode: d64f6...fb6 3
Gjest BethD Skrevet 6. juli 2020 #19 Skrevet 6. juli 2020 Meget spesielt. Jeg ville ikke møtt barn til ny partner etter 14 dager.... veldig merkellg
GammelKaktus Skrevet 6. juli 2020 #20 Skrevet 6. juli 2020 34 minutter siden, BethD skrev: Meget spesielt. Jeg ville ikke møtt barn til ny partner etter 14 dager.... veldig merkellg Ja, det er jo og en ting. Sier litt om denne damen at hun vil møte på barna etter så kort tid.... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå