Gå til innhold

Bestilt time hos Cutters. Ventetid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stod 1 time og 16 min da jeg bestilte. Kort tid etterpå stod det 37 min, som blir noe helt annet og som gjør det vanskelig for meg å rekke timen. 

Hva om jeg ikke rekker timen? Har tatt skjermbilder av dette.

Anonymkode: ea45e...043

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekket igjen, og nå står det 57 min.....

AnonymBruker
Skrevet

Cutters er jo DROP-IN. Det er ikke som vanlig frisør. Så du må jo holde deg i nærheten

Anonymkode: 7b012...908

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cutters er jo DROP-IN. Det er ikke som vanlig frisør. Så du må jo holde deg i nærheten

Holde meg i nærheten i 1 time og 16 min? Jeg skjønner at det kan være +/- 10 min eller lignende, men dette var ekstremt. 

Nå står det 53 min. Helt upålitelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Og det er bare 2 menn foran meg i køen. Jaha. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holde meg i nærheten i 1 time og 16 min? Jeg skjønner at det kan være +/- 10 min eller lignende, men dette var ekstremt. 

Nå står det 53 min. Helt upålitelig. 

Drop-in er at du må holde deg i nærheten og komme på kort varsel. Noen ganger går det fort. Andre ganger kan man måtte vente 1 time eller 2 - i nærheten. 

Anonymkode: 662e7...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidene varierer jo utifra hvor mange frisører de har tilstede, pausetid, osv. 
Bør ikke bestille dersom du ikke kan møte opp på 15 minutter, for ‘plutselig’ kommer det flere frisører og køa forsvinner på et svipp 

Anonymkode: b86a1...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Men de bør ha en viss peiling på hvor mange frisører de har på jobb. 1 time og 16 min er veldig lang ventetid om man må holde seg i nærheten. Jeg har 6 km og en busstur unna da jeg bestilte. Da kan det ikke plutselig være min tur. 

Blir nok ikke Cutters flere ganger om det er umulig å vite ca når det er min tur.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke liker Cutters sitt opplegg, bestill et annet sted. Selv har jeg opplevd både mye kortere og mye lengre ventetid enn det som først sto. Når jeg velger Cutters er jeg innforstått med det, og legger klippen til en dag jeg uansett skal ting på senteret. Så kan jeg gjøre litt av det mens jeg venter.

Anonymkode: b2ab4...285

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men går ikke rundt på senteret i over en time. Det virker veldig spesielt. Kanskje hvis jeg var sammen med noen og satt på kafé. 

Sjekket igjen. 1 foran meg og likevel 40 min. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det er ca 1t å vente, så rekker du ikke dra vekk så langt i mellomtiden. De fleste cutters er i sentrum og på kjøpesentre. Normalt med litt venting. Og de fleste vil gå innom et par butikker i mellomtiden og følger med på appen underveis. 

Anonymkode: a1761...232

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og der fikk jeg sms om å komme til salongene. Herlighet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men går ikke rundt på senteret i over en time. Det virker veldig spesielt. Kanskje hvis jeg var sammen med noen og satt på kafé. 

Sjekket igjen. 1 foran meg og likevel 40 min. 

Spesielt å gå alene på senteret 1t??? 

Har du aldri handlet på matbutikken og gått innom et par klesbutikker å prøvd klær alene? Eller kjøpt ting til hjemmet alene?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt å gå alene på senteret 1t??? 

Har du aldri handlet på matbutikken og gått innom et par klesbutikker å prøvd klær alene? Eller kjøpt ting til hjemmet alene?

Ja. Kanskje maks 20 min, forutsatt at jeg skal se på klær, prøve klær osv. Hvis ikke blir det fort bare 10 min eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg tror det er du som er spesiell i denne situasjon, og ikke ventetiden til Cutters. Og jeg håper du ikke lot det dårlige humøret ditt gå ut over frisøren. De jobber så fort de kan.

Anonymkode: b2ab4...285

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt spesiell Ts.. 

Anonymkode: 6ae6f...05a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ventetiden var helt på trynet, men omtrent som anslått da jeg bestilte. Problemet er at tiden spretter opp og ned, og mye, og er overhodet ikke til å stole på.

Et lite spørsmål... Hva er det de sprayer håret med etter klippen? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ventetiden var helt på trynet, men omtrent som anslått da jeg bestilte. Problemet er at tiden spretter opp og ned, og mye, og er overhodet ikke til å stole på.

Alle skjønner at estimert ventetid er nettopp det. Om tid er så viktig for deg, har du andre frisører å gå til. De koster noen hundrelapper mer, men da slipper du å forholde deg til «drop-in» konseptet.

Det de sprayer på kan være så mangt, men forrige gang brukte de en saltvann spray på meg (alternativ til tradisjonelt stylingprodukt).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du bør ikke bruke Cutters om dette ødela dagen din.... Bruk noen hundrelapper ekstra på vanlig frisørsalong. Og hvorfor spurte du ikke frisøren hva h*n spraya i håret ditt?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stod 1 time og 16 min da jeg bestilte. Kort tid etterpå stod det 37 min, som blir noe helt annet og som gjør det vanskelig for meg å rekke timen. 

Hva om jeg ikke rekker timen? Har tatt skjermbilder av dette.

Noen kunder er som deg, og holder seg ikke i nærheten. Noen rekker dermed ikke timen, da blir ventetiden kortere for nestemann.

Anonymkode: 302d7...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...