Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er hun dama? Ikke hørt om henne jeg..

Skrevet

Okai, mitt fokus var mer på at dette er et positivt tiltak blant ungdom. Slikt skaper gode signaleffekter tror jeg. Vet faktisk ikke hvem dama er...

Skrevet

Det har du rett i. Men de som skriver inn der gjør det vel ofte fordi det er kult, og når det virkelig gjelder slenger de vel med leppa de og. Dersom alle mener noe om en kjendis er de andre rask etter. Men ute i det virkelige liv så har de ofte de samme gamle holdningene som før.

Gjest Embla s
Skrevet

Skjønner godt hvor Lillesøster vil, og er enig! Uansett hvor ureflekterte de som stemmer inn på denne siden er, så rettes fokus på at det er FARLIG å slanke seg, det er ikke pent eller sundt å være for mager. Jeg tror godt noe av dette budskapet kan sive inn til noen og enhver.

(og hvem denne damen er er jo totalt uinteressant, vi har vel alle skjønt at det dreier seg om en fjortis-kjendis som har en stor fanskare blant yngre jenter, og nettopp derfor er det fint at fokus kommer på dette).

Gjest Gjesta
Skrevet

Minner meg om den aksjonen for å redde Katie Holmes... (FreeKatie)

Synes kjendisene skal få være ifred, jeg, uansett om de er tynne eller tykke, forelska eller ikke forelska. Selvsagt fint at fansen blir bekymret, men synes da ikke hun er sykelig tynn, jeg. :rolleyes:

Gjest gjesta
Skrevet

Øh...?

Tenk hvis hun ikke har problemer da.. :mellow:

Gjest Catwoman
Skrevet

det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt i dag.... ser ingenting positivt i en nettside hvor de oppfordrer denne jenta til å spise mer.

Er det mulig sier jeg bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...