AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Har i dag gitt bort min printer på Finn.no. Den sluttet plutselig å virke til tross for nye på fargepatroner. Skrev i overskriften i annonsen at jeg var usikker på om den fungerte, men fikk likevel masse henvendelser. En time etter at jeg ga den bort til en mann, fikk jeg masse stygge meldinger fra han der han skrev at det var veldig dårlig gjort av meg å gi bort en printer som ikke virket! Jeg sa at jeg hadde skrevet i annonsen at jeg var usikker på om den virket, men han sa det ikke sto at den IKKE virket! Er folk helt kokko eller? Anonymkode: 4e159...c17 3
stan Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Det er morsomt hvilke rare typer man kommer i kontakt med på Finn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Mye rart folk på Finn.no 😅 Jeg ga bort noe babyklær på Finn for en stund siden, opplyste i annonsen at det var flekker og hull på i plaggene, men at de fremdeles var ok å bruke. Så de ble gitt bort til noen som skulle ha det sendt, så hun betalte frakt. Litt senere fikk jeg melding om at hun hadde fått pakken, men at hun ville ha pengene for frakt tilbake siden klærne var flekket å hull i. Som var hele grunnen for at de GITT BORT GRATIS! 🙈😅 Anonymkode: aed79...d10 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Jeg kjøpte en mikro på Finn, den holdt på å eksplodere når jeg skrudde den på første gang. Jeg ga den vekk på Finn og skrev at den IKKE skal brukes som mikro da den er farlig, og noen kunne få den hvis de trengte delene, men understrekte at den ikke måtte skrus på og ikke fungerte som mikro. Ga den vekk etter ett par dagen, og fikk så melding «Den var livsfarlig når jeg skrudde den på!!!!»🧐 Anonymkode: 46f09...d98 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Folk er idioter, ingenting å bry seg om. Anonymkode: c927f...fd2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Mange leser ikke teksten i det hele tatt. Det eneste de er opptatt av er ordene "gies bort". Ikke tenk mer på det. På den annen side, opplevde jeg for ikke så lenge siden å gi bort noe jeg var usikker på om virket. En liten time etter å blitt hente, kom en glad sms om at alt virket som det skulle og vedkommende var kjempefornøyd Anonymkode: faa73...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Folk leser ikke teksten i det hele tatt. Jeg selger en del ting og tang på Finn, og har møtt på så mange idioter som jeg ikke kan fatte at visstnok er velfungerende mennesker med jobb. Jeg skriver med store bokstaver øverst og nederst i annonsen at jeg ikke kan hjelpe til med å bære møbler jeg selger/gir bort, fordi jeg sitter i rullestol så de må være to som henter. Når folk sender melding og avtaler tid for henting, skriver jeg enda en gang at de må være to stykker. Likevel har jeg opplevd flere ganger at det dukker opp én person som blir kjempeoverrasket over at jeg sitter i rullestol, og så har til og med to av disse prestert å bli sure når jeg sier at jeg ikke kan hjelpe dem med å løfte ... Anonymkode: 1aa02...09d 3
Ullvott Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Du gir bort søppel som du vet at er søppel. Du er ikke "litt usikker" på om den virker: du vet at den ikke virker. Selv om du tar forbehold er det du som er frekk her, som får folk til å hente søpla di istedenfor å levere den til godkjent mottak selv. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, Ullvott skrev: Du gir bort søppel som du vet at er søppel. Du er ikke "litt usikker" på om den virker: du vet at den ikke virker. Selv om du tar forbehold er det du som er frekk her, som får folk til å hente søpla di istedenfor å levere den til godkjent mottak selv. Det kan jo være at folk som har litt peiling hadde klart å fikse det. Kan jo være bare en bagatell. Anonymkode: 134dd...492 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Jeg ga bort et brettspill som manglet noen deler, meninga var at noen kunne ta det som ekstra deler til sitt spill da. Fikk tlf fra ei illsint kjerring om at delene manglet, noe jeg understrekte 100 ganger på sms i forkant.............. blir bare oppgittt. Anonymkode: ca3aa...9ce 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 31 minutter siden, Ullvott skrev: Du gir bort søppel som du vet at er søppel. Du er ikke "litt usikker" på om den virker: du vet at den ikke virker. Selv om du tar forbehold er det du som er frekk her, som får folk til å hente søpla di istedenfor å levere den til godkjent mottak selv. Ts her Nå synes jeg du er meget frekk her! Jeg ga ikke bort søppel, men en printer som plutselig sluttet å virke trolig fordi blekket er tørket inn. Den har ikke vært i bruk på 2-3 måneder, og da virket den helt fint men ikke i går. Jeg er på flyttefot og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gi den vekk, istedenfor å dra med meg en printer som kanskje ikke virket. Jeg opplyste om det i annonsen og også skriftlig til alle de som meldte sin interesse, og flere av de skrev at de kunne fikse printeren, hvis det for eksempel var printerhodet som var tilstoppet av blekk. Jeg har ikke ført noen bak lyset. Det var bare han som hentet printeren som ikke hadde lest ordentlig eller forstått hva jeg skrev i annonsen. Jeg tok skjermbilde av overskriften, så du ser jo at jeg har vært ærlig om saken. Anonymkode: 4e159...c17 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Mye rare folk på finn ja. Følg med på ufinnsta. https://www.instagram.com/ufinnsta/?hl=nb Anonymkode: bdb73...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå