Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært på ordinær ultralyd siste uken på haukeland? Kan partner vøre med?

I innkallingsbrevet mitt om kom sist uke står det spesifisert at jeg kan ta med ledsager, men på nett står det at gravide må gå til behandling og kontroller alene. Jeg syns det er rart at det ikke sto på innkallingen.

Timen er om noen dager.

Anonymkode: fcb36...96f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nettopp på Haukeland og på hele området tillater de 1-2 nærmeste pårørende å være med INN på undersøkelser og beholdninger. Ta en telefon dit og spør om det gjelder dere og. 

Anonymkode: d9572...216

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nettopp på Haukeland og på hele området tillater de 1-2 nærmeste pårørende å være med INN på undersøkelser og beholdninger. Ta en telefon dit og spør om det gjelder dere og. 

Takk for svar! Da skal jeg ringe og høre 🤗 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tillater besøk ved innleggelse, ja, men ikke ved vanlige timer på poliklinikk. 

Anonymkode: 1aa66...1d4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De tillater besøk ved innleggelse, ja, men ikke ved vanlige timer på poliklinikk. 

Jo, jeg fulgte et familiemedlem helt inn på undersøkelse på poliklinikken jau. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart man blir forvirret når det er så mye forskjellig informasjon er ute...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært selv, men de tillater partner på oul. Står på hjemmesiden «Du som er gravid kan ha med deg partnar eller ein anna nær person på rutineultralyd.»

Anonymkode: 1611c...897

AnonymBruker
Skrevet

Nå ringte jeg for sikkerhets skyld. KK tillater en ledsager, men flere andre avdelinger har ikke åpnet for ledsager til undersøkelser :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner med personen var avhengig av hjelp? Hvis ikke var det totalt idiotisk av dere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Treng du følgje til timen?

Helse Bergen lettar på besøksforbodet frå 6. juni 2020. Samstundes må vi framleis ha restriksjonar for å hindre at verken pasientar, tilsette eller besøkande blir smitta eller kan smitte andre i våre lokale. Dei besøkande må framleis ta kontakt med aktuell avdeling for å planlegge besøket.

https://helse-bergen.no/nyheiter/informasjon-om-timeavtale-og-besok-i-helse-bergen

AnonymBruker
Skrevet

Ledsager er ikke det samme som å ta med mann/partner da. 

Anonymkode: e5009...41b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ledsager er ikke det samme som å ta med mann/partner da. 

Anonymkode: e5009...41b

På sykehuset, spesielt i svangerskapsomsorgen er parter likestilt med en annen nær person som ledsager. Noe annet hadde vært fryktelig urettferdig for enker, single og andre som står uten partner som også har rett på en person å støtte seg på underveis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...