AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Hei. Jeg sendte tilbake en boblekåpe i Februar fordi den var for stor. Kåpen kostet 1.369,- kr. Jeg har fortsatt ikke mottat pengene for kåpen jeg sendte tilbake. Tok kontakt med Zalando for noen dager siden og sa jeg fortsatt ventet på pengene mine. Fikk til svar at pengene var refundert i Februar. Dette stemmer ikke, jeg har sjekket kotoutskrift og ingen penger har kommet inn fra Zalando. Så hva gjør jeg nå? Noen som har forslag? Anonymkode: 1d960...d0f
Muscae Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Betalte du med paypal? Da kan pengene ha blitt refundert til kontoen din der. Det kan du sjekke på paypal.com
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Da sender du kopi av utskriften, og spør om hva som har skjedd. Anonymkode: 0e67f...fde
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, Muscae skrev: Betalte du med paypal? Da kan pengene ha blitt refundert til kontoen din der. Det kan du sjekke på paypal.com Jeg betalte med Visa kort. Jeg har ingen konto på paypal.com Anonymkode: 1d960...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sender du kopi av utskriften, og spør om hva som har skjedd. Anonymkode: 0e67f...fde Takk for svar. Jeg har dessverre ikke printer og i tillegg har jeg ikke så lyst til at de skal se hele kontoutskriften min fra Februar. Jeg har ingenting å skjule, men anser det likevel som privat. Anonymkode: 1d960...d0f 1
Ardwinna Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Be dem om dokumentasjon på at pengene er tilbakebetalt, og sjekk at de har brukt riktig kontonummer. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 11 minutter siden, Ardwinna skrev: Be dem om dokumentasjon på at pengene er tilbakebetalt, og sjekk at de har brukt riktig kontonummer. Takk, det var en god idè. Det skal jeg gjøre Anonymkode: 1d960...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Når jeg har fått tilbake fra Zalando blir det overført direkte til kortet jeg har brukt. Har du brukt Visa debet- eller kreditkort? Anonymkode: 9fcbc...e36
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Ba du om kvittering på posten? Du kan vise den så ordner det seg. Når jeg returnerer hos zalando får jeg automatisk fysisk kvittering, kvittering på mail, og på sms og penger overført tilbake rett etterpå, men det tar noen dager før det synes på utskrift. Har du sjekket kontoutskriften din for mars? Anonymkode: 07bb0...956
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Det har ordnet seg. Har vært i kontakt med zalando i hele dag. Men hvem i all verden kunne vite at beløpet blir tilbakebetalt til datoen man gjorde bestillingen. Jeg gjorde bestillingen 26.11.2019. Og tilbakebetalingen ligger på denne datoen på kontoutskriften. Så jeg har fått tilbake pengene uten å vite om det. Jeg sjekket selvfølgelig bare kontoen fra Februar og utover, da det var da jeg sende kåpen tilbake. Et merkelig system vil jeg si 😕 Anonymkode: 1d960...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 All tilbakebetaling registreres på Kjøpsdato. Det er det som er nornalt. Anonymkode: 67462...1bc 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det har ordnet seg. Har vært i kontakt med zalando i hele dag. Men hvem i all verden kunne vite at beløpet blir tilbakebetalt til datoen man gjorde bestillingen. Jeg gjorde bestillingen 26.11.2019. Og tilbakebetalingen ligger på denne datoen på kontoutskriften. Så jeg har fått tilbake pengene uten å vite om det. Jeg sjekket selvfølgelig bare kontoen fra Februar og utover, da det var da jeg sende kåpen tilbake. Et merkelig system vil jeg si 😕 Anonymkode: 1d960...d0f Det er sånn kreditering skal gjøres. Slik gjør alle forhandlere Anonymkode: 66f05...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: All tilbakebetaling registreres på Kjøpsdato. Det er det som er nornalt. Anonymkode: 67462...1bc Ok, jeg har aldri opplevd det før. Men nå vet jeg det til neste gang TS Anonymkode: 1d960...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn kreditering skal gjøres. Slik gjør alle forhandlere Anonymkode: 66f05...0ec Da lærte jeg noe nytt idag, takk TS Anonymkode: 1d960...d0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå